حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
با درس خواندن دشمنان اسلام را ناامید کنید
فرازی از وصیت‌نامه شهید شهید «جواد وادی‌پور»؛

با درس خواندن دشمنان اسلام را ناامید کنید

شهید شهید «جواد وادی‌پور» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: با مطالعه و درس خواندن، دشمنان اسلام، قرآن و امام بزرگوارمان را ناامید و مأیوس نمایید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «جواد وادی‌پور»، بیست و نهم شهریور سال ۱۳۳۸، در شهر تهران به‌دنیا آمد، پدرش عروجعلی و مادرش خانم‌سلطان نام داشت، تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. این شهید بزرگوار معلم بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت، بیستم اردیبهشت سال ۱۳۶۱، در خرمشهر بر اثر اصابت ترکش به سر شهید شد و مزار مطهرش در گلزار شهدای شهر آبیک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید «جواد وادی‌پور»؛

برادران و خواهران! این انقلاب با خون هزاران شهید که هر کدام خود آمال و آرزو‌ها داشتند، به ثمر رسیده است. وظیفه شما این است که رسالت معلمی را به نحو احسن و اکمل و با پیروی و اطاعت از رهنمود‌های پیامبرگونه رهبر عزیز به انجام رسانید؛ چرا که شما به امید‌های امام آموزش می‌دهید. سفارش من به شما امور تربیتی‌های متعهّد و ارجمند این است که فرزندان این آب و خاک را حسین‌گونه و زینب‌گونه پرورش دهید.

برادران محصلم! به خدای خود و به قلم سوگند می‌خورم که درس خواندن شما در سنگر مدرسه، بالاتر و برتر از خون دادن من و امثال من در سنگر نبرد حق علیه باطل است؛ با مطالعه و درس خواندن، دشمنان اسلام، قرآن و امام بزرگوارمان را ناامید و مأیوس نمایید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از