حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

با طرح خوزستان پاکیزه به استقبال نوروز می‌رویم

با طرح خوزستان پاکیزه به استقبال نوروز می‌رویم

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: طرح خوزستان پاکیزه در روز‌های پایانی سال و در آستانه نوروز، برای پاکسازی محیط زیست برگزار می‌شود.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل ازروابط عمومی محیط زیست خوزستان؛ داوود میرشکار در نشست وبیناری با سازمان‌های مردم نهاد استان خوزستان با اشاره به اینکه مسأله پسماند‌ها یکی از مشکلات اساسی استان است؛ اظهار کرد: همه با هم در طرح خوزستان پاکیزه برای پاکیزگی شهر و روستا در خوزستان مشارکت کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان افزود: خوزستان تنوع زیستی بسیار ارزشمند و زیستگاه‌های زیبا و چشم‌نوازی دارد؛ نوروز را پیش رو داریم و باید میزبان خوبی برای میهمانان باشیم و به همین منظور اجرای طرح خوزستان پاک را در دستور کار قرار داده‌ایم. اگر ما سرزمین خود را عاری از پسماند نگهداریم و نگذاریم این پسماند‌ها در محیط رها شوند، یقینا میهمانان هم این موضوع را رعایت خواهند کرد.

 فرهاد قلی نژاد  گفت: طرح خوزستان پاکیزه از شهریورماه آغاز شده است و در روز‌های پایانی اسفندماه در همه شهر‌ها و روستا‌های استان خوزستان این طرح با پاکسازی ورودی شهر‌ها و محله‌ها و نظافت عمومی همه اماکن با جدیت پیگیری و اجرا خواهد شد.

معاون محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان عنوان کرد: از همه علاقه‌مندان به طبیعت و محیط زیست می‌خواهیم تا در روز‌های نوروز با عمل به این طرح، در راستای پاکیزگی شهر و روستا و پیشگیری از آلودگی محیط زیست مشارکت کنند.

 در طرح خوزستان پاکیزه هدف تاکید بر مدیریت اصولی پسماند‌ها و آموزش زیست محیطی پیرامون مدیریت انواع پسماندهاست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از