حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

بخشی از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد

بخشی از مطالبات گندمکاران خوزستانی پرداخت شد

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: دومین مرحله پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی صورت‌گرفته و در روزهای اخیر شاهد واریز مطالبات از طریق بانک کشاورزی هستیم.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی خدمات بازرگانی استان خوزستان؛ امید جهان نژادیان اظهار کرد: پس از واریز بخشی از مطالبات گندم‌کاران در اواسط اردیبهشت‌ماه، دومین مرحله پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی صورت‌گرفته و در روزهای اخیر شاهد واریز مطالبات از طریق بانک کشاورزی هستیم.

 وی با بیان اینکه تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۸۰ هزار تن گندم از کشاورزان پرتلاش خوزستانی خریداری شده است، افزود: فصل خرید تضمینی گندم روزهای پایانی خود را سپری می‌کند؛ ولی بااین‌وجود روزانه بیش از ۳ هزار تن گندم در استان خریداری می‌شود.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن قدردانی از زحمات استاندار، مدیران شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی به دلیل پیگیری‌های صورت‌گرفته برای پرداخت مطالبات گندم‌کاران گفت: دومین مرحله پرداخت مطالبات گندم‌کاران از روز پنج‌شنبه آغاز شده و بیش از ۱۹ هزار میلیارد تومان برای واریز به‌حساب کشاورزان خوزستانی در نظر گرفته شده است که از طریق بانک عامل (کشاورزی) به‌حساب گندم‌کاران واریز می‌شود.

 وی عنوان کرد: در روند خرید تضمینی گندم، اطلاعات کشاورزان بلافاصله پس از تحویل محصول به مراکز خرید، توسط همکاران ما در سامانه سیفا ثبت و پس از آن به بانک‌ها ارسال می‌شود تا در اولین فرصت هزینه محصول گندم‌کاران به‌حساب آن‌ها واریز شود.

 در مرحله اول، هفت هزار میلیارد ریال از مطالبات گندم‌کاران خوزستانی پرداخت شده بود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از