حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی:

برای ماندن در دولت جدید شرط دارم

برای ماندن در دولت جدید شرط دارم

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی وابسته به وزارت رفاه گفت: برای ماندن در رأس بزرگ‌ترین هلدینگ اقتصادی دولت شرط دارد.

به گزارش شبکه اطّلاع رسانی «رهیاب» به نقل از خبرگزاری راه دانا؛ خبرها حکایت از آن دارد عارف نوروزی که از پاییز سال ۱۴۰۲ و با حکم و زیر کار سکان سرپرستی شستا بر عهده گرفته اخیراً احکام سئوال برانگیزی را صادر کرده است.

صدور حکم برای «ز. ن» که گفته می‌شود از اعضای دفتر یکی از مسئولان دولت روحانی است در شورای اطّلاع‌رسانی شستا و «ع. ک» مسئول یکی از رسانه‌های پرحاشیه به‌عنوان مشاور رسانه‌ای، انتصاب «پ» در یک مجموعه نفتی و انتصاب برادرزاده یکی از مسئولان ارشد دولت روحانی در هیأت مدیره یکی از شرکت‌های دارویی و... برخی از این موارد هستند.

نوروزی اخیراً نیز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در پاسخ به سئوال یک خبرنگار گفته است: «می‌خواهم در دولت بعد بمانم و کار کنم؛ اما برای این ماندن شروطی دارم، همان‌طور که در دولت شهید رئیسی برای آقای مرتضوی سه شرط گذاشتم و ایشان پذیرفت. اگر وزیر بعدی هم شروط من را بپذیرد می‌مانم.»

گفتنی است عارف نوروزی که معاونت شرکت پست و قائم‌مقامی ایران‌خودرو در دوره اصلاحات را در کارنامه خود دارد، قبل از شهادت آیت‌الله رئیسی در اظهاراتی جنجالی مدعی شده بود «دولت سیزدهم کمر شرکت‌های اقتصادی را شکسته و آن‌ها دیگر توان بلندشدن ندارند و تحقق شعار سال رهبری مبنی برجهش تولید با مشارکت مردم قطعاً منتفی است.»!

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از