حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

برق‌رسانی اربعین در مرزهای خوزستان تکمیل شد

برق‌رسانی اربعین در مرزهای خوزستان تکمیل شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: مشکلی از نظر تأمین انرژی برق در مرزها وجود ندارد و برنامه‌ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران اربعین حسینی توسط خادمان در شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان؛ علی خدری اظهار کرد: این طرح زیر ساختی شامل تقویت ولتاژ، تعمیرات اساسی شبکه و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تأمین برق مواکب مردمی و ادارات خدمات‌رسان مستقر در مرز چذابه و سایت تاکسیرانی، روشنایی پارکینگ‌ها و توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران و جاده دسترسی پشت مواکب است.

 وی افزود: ساخت و تعمیرات اساسی ۲۷ و نیم کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، نصب ۱۰۷ دستگاه ترانسفورماتور، ساخت ۳۸ کیلومتر و ۶۶۸ متر شبکه روشنایی و نصب ۲ هزار و ۱۷۲ شعله چراغ، بخشی از اقدامات این شرکت در راستای توسعه زیرساخت‌های اربعین است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: با وجود افزایش ظرفیت انرژی موردنیاز به دلیل شوق و اشتیاق مواکب خدمات‌رسان جهت گسترده‌تر کردن خدمات‌رسانی و افزایش مواکب خدمات‌رسان، نیاز به توسعه و ظرفیت‌سازی شبکه برق‌رسانی و روشنایی و حضور مواکب و نیاز به نصب سیستم‌های سرمایشی و دستگاه‌های برودتی، سردخانه‌های سیار، برج‌های نوری است.

 خدری بیان کرد: مشکلی از نظر تأمین انرژی برق در مرزها وجود ندارد و برنامه‌ریزی لازم برای پایداری شبکه برق در مسیر زائران اربعین حسینی توسط خادمان در شرکت توزیع برق خوزستان در حال انجام است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از