حالت تاریک
سه‌شنبه, 27 شهریور 1403
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مطرح کرد:

برگزاری اردوی جهادی جمعه‌های مهربانی در دزفول

برگزاری اردوی جهادی جمعه‌های مهربانی در دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: اردوهای جهادی جمعه‌های مهربانی با مشارکت پزشکان، دندانپزشکان، کادر درمانی و بهداشتی خیر و نیک‌اندیش جهادی و پرتلاش ادامه خواهد داشت.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول؛ علیرضا خسروپناه با گرامی داشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید و همراهانش اظهار کرد: رسیدگی به مناطق محروم و ارائه خدمت بی‌منت به مردم این مناطق از دستوراتی بود که رئیس‌جمهور شهید، آیت‌الله رئیسی همواره به آن تأکید داشت.

 وی افزود: در این اردوی جهادی که نوزدهمین اردو به شمار می‌رود پزشکان متخصص داخلی و متخصصان اعصاب و روان در شهر حمزه به ویزیت و معاینه بیماران و همچنین ارائه خدمات درمانی پرداختند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: طی هفته‌های آینده نیز خدمات درمانی با حضور متخصصان زنان و زایمان و همچنین متخصصان قلب به مردم شهر حمزه ارائه خواهد شد.

 خسروپناه ادامه داد: اردوهای جهادی جمعه‌های مهربانی با مشارکت پزشکان، دندانپزشکان، کادر درمانی و بهداشتی خیر و نیک‌اندیش جهادی و پرتلاش ادامه خواهد داشت.

 وی گفت: قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با برگزاری ۱۹ اردوی جهادی در روستاها و مناطق محروم و سخت‌گذر بخش‌های سردشت، شهیون، مناطق حاشیه شهر و روستاهای محروم بخش چغامیش و دیگر نقاط شهرستان دزفول توانسته است خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی را به‌صورت رایگان در اختیار اقشار محروم و کم‌برخوردار قرار دهد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از