حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
فرماندار دزفول مطرح کرد:

برگزاری بزرگ‌ترین جشن غدیر در دزفول

برگزاری بزرگ‌ترین جشن غدیر در دزفول

فرماندار دزفول گفت: قطعاً عشق به ولایت مردم شهرستان دزفول باعث خواهد شد تا مراسمی شایسته و پرشوری به مناسبت عید غدیر برگزار شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری دزفول؛ علیرضا خردمند اظهار کرد: عید غدیر در آیین و مذهب ما شیعیان بسیار مهم و بنیادی است و باید در برنامه‌های مختلف با بیان ویژگی‌های امیرالمؤمنین و تبیین جایگاه ایشان برای انتقال مفاهیم به نسل جوان گام برداریم.

 وی افزود: قطعاً برگزاری جشن‌های اعیاد مذهبی علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی و امیدافزایی در جامعه که دشمن آن را نشانه رفته است، در افزایش عشق به ولایت نقش مؤثری خواهد داشت.

 فرماندار دزفول گفت: با کمک مردم، مواکب، دستگاه‌ها، گروه‌های جهادی، حسینیه‌ها، مساجد و... امسال هم مانند سال‌های گذشته تلاش شده تا در سطح شهرستان برنامه‌های مختلف و متنوع، اطعام و... اجرا خواهد شد.

 وی با اشاره به برگزاری جشن پنج‌کیلومتری غدیر در دزفول، ادامه داد: این جشن شب عید غدیر از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۳ از میدان رودبند تا میدان مقاومت برگزار می‌شود و تاکنون ۶۰ موکب برای استقرار در مسیر تدارک‌دیده‌شده است.

 علیرضا خردمند با دعوت از مردم جهت حضور در این جشن باشکوه، بیان کرد: قطعاً عشق به ولایت مردم شهرستان دزفول باعث خواهد شد تا مراسمی شایسته و پرشور برگزار شود.

 لازم به ذکر است، ستاد مردمی غدیر مستقر در قدمگاه امام رضا علیه‌السلام آماده دریافت نذورات مردمی برای میهمانی بزرگ عید غدیر خم می‌باشد.

 همچنین علاقه‌مندان جهت هماهنگی و مشارکت در برپایی مواکب اطعام و پذیرایی، فرهنگی و هنری، سرگرمی و ورزشی می‌توانند با شماره "۰۹۱۶۶۴۳۹۸۰۵ "تماس حاصل نمایند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از