حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان مطرح کرد:

شوشتر میزبان جشنواره ملی شعر و داستان

شوشتر میزبان جشنواره ملی شعر و داستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: سومین جشنواره شعر و داستان «ذکر» را در گسترهٔ ملی باهدف ترویج بیش‌ازپیش فریضه نماز و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر ادبی با موضوع نماز در شوشتر برگزار خواهد کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان؛ مجید منادی اظهار کرد: شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، سومین جشنواره شعر و داستان «ذکر» را در گسترهٔ ملی باهدف ترویج بیش‌ازپیش فریضه نماز و تجلیل از پدیدآورندگان آثار فاخر ادبی با موضوع نماز در شوشتر برگزار خواهد کرد.

وی افزود: طبق فراخوان، بخش‌های سومین جشنواره ملی ذکر، شعر «در همه قالب‌ها» و داستانک «حداکثر ۱۵۰ کلمه» است و شاعران در این دو بخش می‌توانند آثار خود را ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن دعوت از علاقه‌مندان، نویسندگان و شاعران سراسر کشور برای مشارکت در این رویداد معنوی و ادبی افزود: موضوعات این جشنواره شامل نماز، ذکر و دعا، مسجد و محراب، آیه ۵۲ سوره حاقه و پروردگار است و محدودیتی در تعداد ارسال آثار وجود ندارد.

منادی با اشاره به زمان‌بندی جشنواره ملی شعر و داستان ذکر گفت: آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه سومین جشنواره ملی شعر و داستان ذکر به میزبانی شهرستان شوشتر پایان شهریورماه ۱۴۰۳ و برگزاری اختتامیه این رویداد در مهرماه سال جاری خواهد بود.

وی بیان کرد: هیأت داوران در هر بخش سه نفر را انتخاب و دبیرخانه از آنان برای حضور در آئین اختتامیه دعوت خواهد کرد و با توجه به مقررات این رویداد ادبی و ارزشی، حضور شاعران و نویسندگان برگزیده، در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد: نویسندگان و شاعران علاقه‌مند به شرکت در جشنواره ملی «ذکر» می‌توانند ضمن هماهنگی، آثار خود را در بخش‌های یاد شده به شماره ۰۹۱۶۸۲۶۴۴۸۷ (در پیام‌رسان ایتا) ارسال کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از