حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
حضرت امام خمینی (ره):

بزرگ‌مردی که نهضتی ماندگار بنا نهاد

بزرگ‌مردی که نهضتی ماندگار بنا نهاد

فرمانده انتظامی استان خوزستان با صدور پیامی سالروز رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان خوزستان؛ سردار سید محمود میرفیضی با صدور پیامی سالروز رحلت جان‌سوز بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
 
متن پیام فرمانده انتظامی استان خوزستان در زیر آمده است: 

در تاریخ این مرز و بوم روزهای بسیاری وجود دارد که در ذهن‌ها باقی‌مانده است اما ۱۴ خرداد برای ملت شریف ایران اسلامی یادآور وداع با بزرگ‌مردی است که جهان را تحت‌تأثیر اندیشه و منش خود ساخت. امام خمینی (ره) در سال‌های حیات خویش درس شجاعت، استقامت و ایثار را به همگان آموخت و در جریان مبارزه با طاغوت و در پی آن استکبار جهانی جز بر گسترش اسلام و آموزه‌های آن که آزادی در رأس آن قرار دارد نیندیشید و همین اندیشه در قیام ۱۵ خرداد که یـادآور آغـاز نهضتـی بزرگ در راه مبـارزه با استبـداد و نقطه عطفی در تاریخ مقاومـت و ایستادگـی ملت بزرگ ایران است متبلور شد.

۱۴ خرداد، سالگـرد ارتحـال رهبـری فرزانـه، مجاهــدی دلیر، عارفـی روشن‌ضمیـر و یک حقیقت همیشه زنـده است که پس از گذشت ۳۵ سال غم فراقش همچنان داغ است و ملت ایران اسلامی هر سال در سالگرد عروج ملکوتی این بزرگ‌مرد تاریخ گرد می‌آیند و با آرمان‌های آن امام همام تجدید بیعتی دوباره می‌کنند. 

امام خمینی (ره) در سال‌های پربرکت زندگی خویش ضمن مبارزه با طاغوت زمان به همگان درس پایندگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی را آموخت و آموزه‌ها و دوراندیشی‌های ایشان در سال‌های اخیر که دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده است همچنان راه‌گشاست و با رهبری مقام معظم رهبری مدظله‌العالی دشمن در اجرای توطئه‌های خود ناکام مانده است.

اینجانب سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و همچنین قیام خونین ۱۵ خرداد را به عموم ملت بزرگ ایران به‌ویژه مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان خوزستان تسلیت عرض نموده و امیدوارم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در راستای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی بیش‌ازپیش تلاش کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از