حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403

بهره‌برداری از طرح اشتغالزایی و مسکن در اندیکا

بهره‌برداری از طرح اشتغالزایی و مسکن در اندیکا

به مناسبت دهه مبارک فجر، ۱۰ طرح اشتغال و پنج واحد مسکونی ویژه مددجویان زیر پوشش بهزیستی اندیکا به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ به نقل از مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از 70 خانوار تحت پوشش در شهرستان اندیکا  بیش از 54 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای ودیعه، ساخت و تکمیل مسکن پرداخت شده است .

مهران کریمیان افزود : همچنین در این مدت  42 نفر از مددجویان و معلولا زیر پوشش بهزیستی اندیکا با بیش از 57 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی  توانستند مشاغل خود را که عمدتا  در زمینه‌های خدمات، کشاورزی و دامپروری بوده راه اندازی کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه در حوزه آماده سازی شغلی با سازمان فنی‌وحرفه‌ای و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: مددجویانی که موفق به دریافت مدارک فنی‌وحرفه‌ای شوند و جواز کسب دریافت کنند، سازمان بهزیستی تسهیلات اشتغال زایی و سرمایه کار بلاعوض در اختیارآن ها قرار می دهد تا بتوانند مشاغل خود را راه‌اندازی و به توانمندی واستقلال شغلی که از اهداف سازمان است دست پیدا کنند.

در شهرستان اندیکا  بیش از  ۱۵۱۸ خانوار زیر پوشش سازمان بهزیستی هستند .
مدیر کل بهزیستی خوزستان در این مراسم گفت: از ابتدای امسال تاکنون  بیش از 70 خانوار تحت پوشش در شهرستان اندیکا  بیش از 54  میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای ودیعه، ساخت و تکمیل مسکن پرداخت شده است .

مهران کریمیان افزود: همچنین در این مدت  ۴۲ نفر از مددجویان و معلولا زیر پوشش بهزیستی اندیکا با بیش از 57 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی  توانستند مشاغل خود را که عمدتا  در زمینه‌های خدمات، کشاورزی و دامپروری بوده راه‌اندازی کنند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه در حوزه آماده سازی شغلی با سازمان فنی‌وحرفه‌ای و صنایع دستی خوزستان بیان کرد: مددجویانی که موفق به دریافت مدارک فنی‌وحرفه‌ای شوند و جواز کسب دریافت کنند، سازمان بهزیستی تسهیلات اشتغال زایی و سرمایه کار بلاعوض در اختیارآن ها قرار می‌دهد تا بتوانند مشاغل خود را راه‌اندازی و به توانمندی واستقلال شغلی که از اهداف سازمان است دست پیدا کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از