حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
بهره‌برداری از ۱۶۲ طرح عمرانی در خوزستان
به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد؛

بهره‌برداری از ۱۶۲ طرح عمرانی در خوزستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: به مناسبت هفته دولت ۱۶۲ طرح عمرانی شهری و روستایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان؛ روح الله عمادی با اشاره به بهره‌برداری از ۱۶۲ طرح عمرانی شهری و روستایی در استان اظهار کرد: این طرح‌ها که بیشتر در حوزه بهسازی روستایی هستند با اعتبار یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال ساخته شده‌اند و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ طرح عمرانی برای امسال در روستا‌های خوزستان تعریف شده است، افزود: سال گذشته با همکاری دستگاه‌ها و استانداری خوزستان اعتبار تخصیص یافته از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت به ۳ هزار میلیارد ریال برای تأمین قیر و آسفالت روستا‌ها رسید و در سال جاری در تلاش هستیم این میزان افزایش یابد  تا شاهد تحول عظیمی در نهضت آسفالت روستا‌ها باشیم.

 مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خوزستان گفت: ۱۰ هزار متقاضی ساخت مسکن روستایی از دی سال گذشته تاکنون به بانک‌های استان معرفی شده‌اند که با ۷ هزار نفر از این تعداد قرارداد منعقد شده است. همچنین طی قراردادی با نهاد‌های حمایتی در شهرستان شادگان برای ساخت مسکن محرومان، ساخت ۴۳۰ واحد مسکونی آغاز شد که تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از