حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
بهره‌برداری درمانگاه شبانه‌روزی در روستای دزفول
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول مطرح کرد:

بهره‌برداری درمانگاه شبانه‌روزی در روستای دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: درمانگاه تخصصی شبانه‌روزی در روستای بن جعفر دزفول روز پنجشنبه هم‌زمان با هفته دولت با حضور مسئولان محلی بهره‌برداری شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علیرضا خسروپناه روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از این درمانگاه در روستای بن جعفر دزفول از بخش خصوصی برای احداث این درمانگاه قدردانی و اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی دزفول از ورود بخش خصوصی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و تمرکززدایی در این حوزه استقبال می‌کند تا مردم مجبور نباشند برای دریافت خدمات مربوطه مسیر زیادی طی کنند.

 وی از خانواده محمدی خباز برای ارائه خدمات باکیفیت بهداشتی و درمانی به شهروندان این منطقه قدردانی کرد و افزود: موفقیت دانشگاه حاصل هم‌فکری و همیاری همه مسئولان به‌ویژه فرماندار و نماینده مردم در مجلس است.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بیمارستان یا زهرا (س) حاصل تلاش گسترده مسئولان و افتخاری برای شهرستان است که برای نصب انشعابات آن اقداماتی در حال انجام است.

 خسروپناه با بیان اینکه شهرداری دزفول نیز همکاری لازم را دارد، بیان کرد: طی دو سال اخیر ۶۰ طرح بهداشتی و درمانی در دزفول آغاز و ۳۰ طرح افتتاح شده است.

 وی افزود: ۱۰ طرح نیز در ماه‌های اخیر بهره‌برداری خواهد شد که این اقدامات موجب ارتقای توریست درمانی می‌شود.

 خسروپناه عنوان کرد: اعتماد شمال خوزستان و ایلام به خدمات درمانی دزفول بالا بوده که ناشی از خدمات بالای ارائه شده است.

 وی به کمبودهای اورژانس دزفول اشاره کرد و افزود: سال گذشته ساخت سه پایگاه اورژانس جاده‌ای در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها پایگاه اورژانس بن جعفر است و امیدواریم آلام مردم با احداث این پایگاه‌ها کاهش یابد.

 در ادامه محمد محمدی خباز اظهار کرد: اهالی این منطقه طی سال‌های گذشته جز خدمات جزئی بهداشت از دریافت خدمات درمانی محروم بودند که با افتتاح این درمانگاه می‌توانیم خدمات خوبی به آنها ارائه کنیم.

 وی افزود: این درمانگاه به جمعیت ۲۰ هزارنفری روستاهای عباس‌آباد، بن جعفر و منتظران خدمات‌رسانی خواهد کرد.

 مدیر درمانگاه گلستان روستای بن جعفر دزفول گفت: تردد جاده‌ای در این مسیر زیاد است و برای ارائه هر خدمت نیاز بود اورژانس ۱۱۵ به منطقه اعزام شود که با بهره‌برداری از این درمانگاه خدمات بیشتر و بهتری ارائه خواهد شد.

 وی بیان کرد: ساخت این درمانگاه دو سال به طول انجامید و ۱۱۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از