حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
بهره‌برداری ۲۰۵ طرح برق‌رسانی در کلان‌شهر اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز مطرح کرد:

بهره‌برداری ۲۰۵ طرح برق‌رسانی در کلان‌شهر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۵ طرح بزرگ شبکه برق در کلان‌شهر اهواز به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد فراتی روز چهارشنبه در آئین بهره‌برداری از ۲۰۵ طرح برق‌رسانی در کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مناطق مختلف شهری و روستایی طرح‌های مختلفی در حوزه توسعه و احداث شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شهری، روشنایی معابر و توسعه و احداث روستایی بهره‌برداری‌شده است.

 وی با بیان اینکه در بخش توسعه و احداث شهری پروژه‌هایی در زمینه احداث خطوط برق برای تأمین برق مشترکین جدید به بهره‌برداری رسیده است، افزود: تعدیل بار ترانس‌ها و فیدرها به‌منظور بهبود کیفیت ولتاژ مشترکین و جلوگیری از بروز خاموشی ناخواسته و افزایش قدرت مانور جهت کاهش زمان خاموشی و انرژی اجرا شده است.

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در بخش اصلاح و بهینه‌سازی شهری، طرح‌هایی شامل اصلاح و بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی شبکه، تعویض تجهیزات معیوب و فرسوده شبکه به‌منظور پایدارسازی شبکه و کاهش زمان خاموشی و انرژی توزیع نشده به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت تعداد ۲۰۵ طرح بزرگ شبکه برق در کلان‌شهر اهواز با اعتباری بالغ بر یک هزار ۶۶۰ میلیارد و ۱۸ میلیون ریال از محل منابع داخلی به بهره‌برداری رسید.

 فراتی با اشاره به طرح‌های بهره‌برداری‌شده روستایی افزود: یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌رسانی این شرکت ارائه خدمات مطلوب در بخش مولد جامعه است که در این بخش طرح‌های توسعه و احداث روستایی شامل احداث خطوط برای تأمین برق مشترکین جدید روستایی و تعدیل بار ترانس‌های روستایی برای بهبود کیفیت برق دریافتی مشترکین و اصلاح و بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی شبکه و... به بهره‌برداری رسید.

 انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از