حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون سیاسی سپاه خوزستان:

رأی به استقلال سیاسی کشور دهیم

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: رئیس دولت چهاردهم باید معتقد به استقلال سیاسی کشور باشد و نباید اجازه دهد انقلاب اسلامی تحت تأثیر سلایق، حزبی، جناحی و گروهی آسیب ببیند.

 بهمن شهریاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌رغم اینکه دشمنان تلاش می‌کنند ناکارآمدی دولت سیزدهم را در جامعه القا کنند و میزان را دچار چالش کنند؛ اما جامعه اسلامی با هدایت، رهبری و رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره در مسیر صحیح گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه مردم شریف ایران انسان‌هایی هوشیار هستند که دید کارشناسانه و تحلیل‌گرانه دارند، افزود: این ملت با دارا بودن کارنامه درخشان از ابتدای انقلاب تا کنون نشان داده است که همیشه در چالش‌های ایجاد شده از سوی دشمن، هوشمندانه راه حلی برای برون‌رفت از آن پیدا می‌کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان ولایت‌مداری عملی، لسانی و قلبی ر از شاخصه‌های بارز نامزد اصلح دانست و گفت: اگر می‌خواهیم در دنیا قوی باشیم باید یک رئیس‌جمهور در تراز انقلاب و ولایی انتخاب کنیم.

شهریاری با بیان اینکه رئیس دولت چهاردهم باید معتقد به استقلال سیاسی کشور باشد و نباید اجازه دهد انقلاب اسلامی تحت تأثیر سلایق، حزبی، جناحی و گروهی آسیب ببیند، عنوان کرد: استقلال کشور ایران در گرو عزم و اراده ملی است که سبب حفظ ثبات، امنیت و اقتدار کشور خواهد شد.

وی ضمن دعوت عموم مردم به حضور گسترده و مشارکت پرشور در پای صندوق‌های رأی بیان کرد: تمام افرادی که دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید در انتخابات شرکت کنند.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از