حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرازی از وصیت‌نامه شهید «اسلام موسوی»؛

به ریسمان خداوند چنگ بزنید و متفرق نشوید

به ریسمان خداوند چنگ بزنید و متفرق نشوید

شهید اسلام موسوی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: سخنم با امت حزب‌الله است تنها چیزی که انقلابمان را بدین جای رساند وحدت کلمه، اتکا به قرآن و آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا» به ریسمان خداوندی چنگ بزنید و متفرق نشوید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «اسلام موسوی» سی‌ام شهریور ۱۳۴۳، در شهرستان آمل دیده به جهان گشود. پدرش سید میرزا و مادرش سیده ننه نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان هلال‌احمر در جبهه حضور یافت. شانزدهم مرداد ۱۳۶۲، در مهران بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار بانصرکلا شهرستان زادگاهش قرار دارد.

 فرازی از وصیت‌نامه شهید «اسلام موسوی»:

 تذکرم به خانواده و فامیلان و آشنایان این است که: فقط ادامه‌دهندهٔ راهم که راه حسین ثارالله می‌باشد، باشند و هیچگاه در فکر معامله خون شهدا با دیگر افراد نباشند.

 سخنم با امت حزب‌الله این است که تنها چیزی که انقلابمان را بدین جای رساند وحدت کلمه، اتکا به قرآن و آیه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرّقوا» به ریسمان خداوندی چنگ بزنید و متفرق نشوید.

اطاعت از ولایت‌فقیه و پیروی و عمل‌کردن به دستورات عالیهٔ اسلام و قرآن بوده است، همیشه حمایت بی‌دریغ خود را از روحانیون اصیل «نه روحانی‌نماها» اعلام نمائید... و هیچگاه از آنان جدا نشوید.

 برادران و خواهران! احساس مسئولیت کنید... همه شما مسئول هستید تا بپا خیزید و گریبان منافقین، ضد انقلابیون و توطئه‌گران را بگیرید و در دادگاه‌ها به‌پای محاکمه بکشید؛ و گرنه مدیون خون شهدا هستید.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از