حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

تاکید استاندار بر تسریع اجرای پروژه‌های فاضلاب

تاکید استاندار بر تسریع اجرای پروژه‌های فاضلاب

استاندار خوزستان گفت:مردم دیگر بروز آب‌گرفتگی‌ها را نمی‌پذیرند و باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آب‌گرفتگی‌ها به حداقل ممکن برسد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب در نشست بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب اهواز که امروز «۱۴ فروردین‌ماه» برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه‌به حجم عظیم عملیاتی که برای فاضلاب اهواز طی دو سال اخیر صورت گرفت و کار حفاری، ترمیم و آسفالت در بسیاری از نقاط اهواز انجام شد مردم دیگر بروز آب‌گرفتگی‌ها را نمی‌پذیرند و باید تلاش کنیم با اجرای سریع‌تر پروژه‌ها آب‌گرفتگی‌ها به حداقل ممکن برسد.

وی افزود: تمام مدیران باید برای تخصیص اعتبارات آبفا تلاش کنند؛ چون حل مشکلات آبفا جزو یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم اهواز است.

استاندار خوزستان عنوان کرد: انتظار می‌رود با تشدید نظارت بر پروژه‌ها با پیمانکاران کم‌کار و متخلف برخورد شود و در صورت امکان پیمانکاران جدید جایگزین پیمانکاران ناکارآمد یا ناتوان شوند.

حسینی محراب ادامه داد: اولویت مسئولان آبفا باید بر تکمیل پروژه‌هایی باشد که پیشرفت بالایی داشته‌اند و تا زمان تکمیل آن‌ها از شروع پروژه‌های غیرضروری خودداری کنند.

وی بیان کرد: لازم است گزارش‌ها مستمری از آخرین وضعیت پروژه‌ها تهیه و در اختیار مسئولان استانی و کشوری قرار داده شود.

استاندار خوزستان گفت: ساماندهی ساختار لازم در مناطق هشت‌گانه اهواز در زمان بارش‌ها نیز در دستور کار قرار گیرد.

 حسینی محراب اظهار کرد: مسئولان گذشته هم به سهم خود برای حل مشکلات آب و فاضلاب تلاش کردند و ما نیز باید این مسیر را با جدیت ادامه دهیم که رضایت خداوند و مردم در این مهم است.

انتهای خبر/
  
 

 
 
 
 
 
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از