حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
با شهدا؛

تا ظلم در زمین است می‌جنگیم

تا ظلم در زمین است می‌جنگیم

شهید عبدالرضا کمال‌فر در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: من مرگ باعزت را به زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌دهم و خدا را شکر می‌کنم که سال‌های عمرم در فرارسیدن یوم‌الله قرار دارد. اکنون یوم‌الله دیگری است که پیرو یوم‌الله حسین است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید عبدالرضا کمال‌فر در دوم خرداد ۱۳۳۹، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش مراد، کارگر شرکت راه‌آهن بود و مادرش گوهر نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم آذر ۱۳۶۰، در محور دزفول - شوش بر اثر اصابت ترکش توپ به شهادت رسید. مزار او در بهشت علی زادگاهش واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید عبدالرضا کمال‌فر: 

 به نام خدا

 وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِهِمْ یُرْزَقُونَ

 و کسانی را که در راه خدا کشته می‌شوند را مرده نخوانید؛ بلکه زنده‌اند ولی شما نمی‌دانید.

 من برای خاک نمی‌جنگم؛ چون عاقبت خاک مرا می‌بلعد. من برای آب نمی‌جنگم؛ چون آسمان همیشه می‌بارد. من برای آن می‌جنگم که پیغمبر اسلام در احد جنگید. به نام او که همه چیزم اوست. به نام او که زندگی‌ام در جهت اوست. به نام او که زندگی‌ام با خاطر اوست. جانم، معبودم، مقصودم، معشوقم و مرادم اوست. با قلبم و با تمام سلول‌هایم احساسش می‌کنم. خدایا به یادم باش که بی تو هیچ‌وپوچ خواهم بود. شهادت آغاز بندگی است.

 من مرگ باعزت را به زندگی ذلت‌بار ترجیح می‌دهم و خدا را شکر می‌کنم که سال‌های عمرم را در فرارسیدن یوم‌الله قرار داد. اکنون یوم‌الله دیگری است که پیرو یوم‌الله حسین است. خدایا! خدایا! وقتی که مرا به خاک می‌سپارند، یادم باش چرا که در زنده‌بودنم همیشه با یاد تو بودم.

 خدایا! خدایا! شهادت را نصیبمان گردان و دل پُر درد پاسداران را با فتح و پیروزی دادن بر کافران خوشحال و شادمان، گردان آمین خدایا! در هنگام شهادت در هنگام رفتن و از دنیای زشتی‌ها بریدن به یادم باش.

 خدایا! کمک کن تا یاران خمینی و پیروان صدیق مکتب تو در جنگ با دشمنان، بشریت استکبار جهانی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا و همه عواملش را نابود کنند و با صدور انقلاب اسلامی زمینه ظهور مهدی موعود و آن منتقم و امید مستضعفان را فراهم سازند.

 خدایا امام خمینی را حفظ کن؛ او را نصرت ده تا خون شهیدان این مکتب را به ثمر نهایی برساند با گسترش حکومت عدل جمهوری اسلامی زمینه‌های ظهور آن موعود منتقم را فراهم‌ساز! خدایا دشمنان تو کافران و مشرکان و منافقین کورند و نمی‌فهمند که مجاهدان انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون را در راه استقرار حکومت الله و یاری روح خدا، بزرگ رهبر مجاهد نستوه نثار می‌کنند و گور شیطان بزرگ آمریکا و همه شیطان‌های کوچک را با جریان سرخ سیل خون خود خواهیم کند و شعار توحید را با تمامی وجود در سراسر جهان فریاد خواهیم زد: «الله واحد خمینی قائد». خط امام خمینی خط اصیل مکتب تعالی‌بخش اسلام است. از یاری خمینی بزرگ تا نثار جان ناقابل دست نکشیم. خدایا امام و پیشوای ما را نصرت و عنایت بفرما آمین.

 پدر و مادر عزیزم برای من گریه نکنید؛ وقتی که فرزند محبوب امام را شهید کردند امام برای او گریه نکرد. همه ما باید بمیریم چه خوب است در راه خداوند جان بسپاریم. تا ظلم در زمین است ما می‌جنگیم و از پای در نمی‌آییم و تا برقراری حکومت الله بر تمام جهان به زمین نمی‌نشینیم خدایا عمر امام امت ما را زیاد بگردان آمین.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از