حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
تجلیل از قهرمان پارالمپیک صادق بیت‌سیاح
دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا مطرح کرد:

تجلیل از قهرمان پارالمپیک صادق بیت‌سیاح

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: صادق بیت‌سیاح پرچم یا ام‌البنین (ع) را به دوش گرفت و با موفقیت‌های خود، این بانوی بزرگ اسلام را به جهانیان معرفی کرد.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محسن رضایی امروز با حضور در منزل صادق بیت‌سیاح، قهرمان پارالمپیک، از این ورزشکار تجلیل کرد. این دیدار به‌منظور قدردانی از تلاش‌ها و موفقیت‌های بیت‌‌سیاح در عرصه پارالمپیک و به‌ویژه در پرتاب نیزه کلاس F۱۱ انجام شد.

 در این مراسم، محسن رضایی با اشاره به روحیه ایثارگری، جوانمردی و پهلوانی صادق بیت‌سیاح، اظهار کرد: این قهرمان با افتخار پرچم یا ام‌البنین (ع) را به دوش گرفت و نماینده‌ای شایسته برای ارزش‌های انسانی و اسلامی در سطح جهانی بود.

 وی افزود: این نوع از ایثار و فداکاری در ورزش نه‌تنها موجب افتخار برای ایران اسلامی می‌شود، بلکه می‌تواند الهام‌بخش نسل‌های آینده باشد.

 دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا همچنین به تاریخچه فرزندان حضرت ام‌البنین (ع) اشاره و بیان کرد: این بانوی بزرگ اسلام در روز عاشورا در راه اسلام و انسانیت به شهادت رسید و همواره نماد فداکاری و ایثار است.

 وی تأکید کرد: حرکت صادق بیت‌سیاح در پارالمپیک، نه‌تنها یک دستاورد ورزشی، بلکه موجب معرفی هر چه بیشتر حضرت ام‌البنین (ع) به جهانیان شده است.

وی همچنین بر لزوم حمایت از ورزشکاران و قهرمانان ملی تأکید کرد و گفت: ما باید از این قهرمانان حمایت کنیم تا بتوانند در آینده نیز به افتخارآفرینی ادامه دهند و نام ایران را در عرصه‌های جهانی به اهتزاز درآورند.

 محسن رضایی با ابراز امیدواری نسبت به آینده ورزش کشور، از صادق بیت‌سیاح خواست تا به‌عنوان یک الگو برای جوانان، به تلاش‌های خود ادامه دهد و همواره در مسیر افتخارآفرینی برای ایران اسلامی گام بردارد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از