حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
تجلیل از ورزشکاران و یاد رزمندگان ایثارگر
استاندار خوزستان مطرح کرد:

تجلیل از ورزشکاران و یاد رزمندگان ایثارگر

استاندار خوزستان گفت: ما باید از افتخارآفرینی این ورزشکاران انرژی بگیریم و مشکلات آن‌ها را حل کنیم. همچنین در خصوص هفته دفاع مقدس به اهمیت گرامیداشت یاد رزمندگان و تبیین فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان اشاره کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب شامگاه سه‌شنبه در مراسم تجلیل از مدال‌آوران خوزستانی در مسابقات جهانی، آسیایی، المپیک و پاراالمپیک بر اهمیت قدردانی از ورزشکاران تأکید و اظهار کرد: ما از افتخارآفرینی این ورزشکاران انرژی و روحیه می‌گیریم اگر چه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور از مدال‌آوران تقدیر کرده‌اند و این وظیفه ماست که از قهرمانان خود تشکر کنیم.

وی به معنویت و تلاش شبانه‌روزی قهرمانان اشاره کرد و افزود: ما باید مشکلات آن‌ها را مرتفع کنیم تا باقدرت بیشتری در المپیک آینده ظاهر شوند. 

استاندار خوزستان به موضوع اشتغال ورزشکاران اشاره کرد و گفت: ما روی قولمان هستیم و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. ورزشکاران برای ما بسیار عزیز بوده و می‌دانیم برای کسب مدال چقدر تلاش می‌کنند.

حسینی محراب در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است برای گرامیداشت و تکریم رزمندگان، پیشکسوتان، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های محترم آن‌ها. این ایام به ما یادآوری می‌کند که باید دور هم جمع شویم و خاطرات آن دوران را زنده کنیم تا از آن‌ها به‌عنوان یک سبک زندگی انقلابی و متدین بهره‌برداری کنیم.

وی بیان کرد: در این هفته، برنامه‌های متنوعی برای تجلیل از ایثارگران و رزمندگان برگزار می‌شود که شامل نمایشگاه‌ها، یادواره‌ها و مراسم‌های مختلف است. 

استاندار خوزستان با اشاره به هدف از اجرای برنامه‌های دفاع مقدس عنوان کرد: هدف از این بزرگداشت تبیین و تعمیق فرهنگ جهاد و شهادت در بین نسل جوان است تا همواره یاد شهدای عزیز را گرامی بداریم و به آرمان‌های آن‌ها پایبند بمانیم.

وی در ادامه افزود: در کنار این تجلیل‌ها، باید به جنایات اخیر اسرائیل نیز توجه داشته باشیم و باهدف انتقام خون شهدا، در برابر این ظلم‌ها ایستادگی کنیم. با حفظ روحیه مقاومت و ایثار، می‌توانیم به آینده‌ای روشن‌تر امیدوار باشیم.

 در این مراسم، ۵۴ ورزشکار، مربی و داور خوزستانی که در رویدادهای جهانی، آسیایی، المپیک و پارالمپیک افتخارآفرینی کردند، مورد تجلیل قرار گرفتند. این مراسم نه‌تنها فرصتی برای قدردانی از زحمات ورزشکاران است؛ بلکه نشان‌دهنده عزم مسئولان برای حمایت از قهرمانان ورزشی کشور نیز است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از