حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان مطرح کرد:

تجلی ایران قوی در مدارس قوی

تجلی ایران قوی در مدارس قوی

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان اینکه مدارس قوی ایران قوی می‌سازد، گفت: مسیر قدرتمندسازی جمهوری اسلامی از مدارس قوی می‌گذرد.

 عبدالله حبیبی شامگاه سه‌شنبه در یادواره ۴۵۰ شهید معلم و دانشجو معلم خوزستان در محل یادمان شهید علی هاشمی اهواز اظهار کرد: برای مدارس قوی نیازمند معلم‌هایی توانمند هستیم که دانشگاه فرهنگیان بهترین مکان برای پرورش این افراد است.

 وی افزود: معلم‌ها باید به‌گونه‌ای پرورش داده شوند که در مدارس و آموزش دانش‌آموزان تأثیرگذار باشند.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: از شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف استان خواستاریم در ایجاد مدارس قوی، آموزش‌وپرورش را یاری دهند.
 حبیبی با اشاره به اهمیت پرورش نیروی ماهر بیان کرد: صنایع استان باید اهتمام لازم برای ساخت هنرستان‌ها که بسیار مورد تأکید استاندار است را داشته باشند؛ چرا که هنرستان‌ها در عمل دانش‌آموزان متخصصی را تربیت می‌کند که از لحاظ اشتغال در آینده موفق‌تر هستند.

 وی اظهار کرد: نگاه ویژه به مدارس دولتی به‌خصوص مدارس مناطق کم‌برخوردار بسیار موردتوجه رئیس‌جمهور شهید بوده و باید این مهم همواره مدنظر باشد.

 مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با بیان اینکه سند تحول آموزش‌وپرورش در دولت سیزدهم به تصویب رسید، اظهار کرد: این سند نقشه راه آموزش‌وپرورش است که بر اساس برنامه‌های این سند در فضای عدالت آموزشی دانش‌آموز باید پرورش یابند.

 حبیبی در ادامه با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور ایران و هیئت همراه ایشان افزود: رهبر معظم انقلاب یکی از یاران با وفای خود را از دست دادند؛ اما راه این شهید والامقام همواره ماندگار و پایدار است.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از