حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

تجهیز اماکن ورزشی خوزستان در حال انجام است

تجهیز اماکن ورزشی خوزستان در حال انجام است

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: یکی از بزرگ‌ترین مراحل تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی استان خوزستان در سال‌های اخیر است که در این مرحله ۲۴۳ قلم انواع تجهیزات مذکور به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای با اشاره به تجهیز اماکن ورزشی استان به وسایل سرمایشی و گرمایش اظهار کرد: بزرگ‌ترین مرحله تجهیزات خریداری شده اماکن ورزشی در حال تزریق به شهرستان‌های استان است.

وی افزود: در این مرحله تجهیزات سرمایشی، گرمایشی شامل انواع کولرهای گازی ۱۸، ۲۴، ۳۰، ۳۶ و ۶۰ هزار پنجره‌ای، دیواری و ایستاده، بخاری، تصفیه آب، انواع آب‌سردکن و برخی اقلام موردنیاز شهرستان‌ها به اماکن ورزشی سراسر استان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این مرحله یکی از بزرگ‌ترین مراحل تجهیز وسایل سرمایشی و گرمایشی استان خوزستان در سال‌های اخیر است که در این مرحله ۲۴۳ قلم انواع تجهیزات مذکور به شهرستان‌ها تعلق می‌گیرد.

 بنی تمیم با اشاره به فرایند نیازسنجی و خرید اقلام گفت: پس از تأمین اعتبار از محل اعتبارات استانی، از طریق ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها اولویت‌ها اعلام و در فرایند مناقصه خریداری شد که هم اکنون در حال تزریق به شهرستان‌ها است.

 مدیرکل ورزش و جوانان بیان کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۱۴۰ مورد از اقلام مشابه خریداری شد که بخشی از سالن‌های ورزشی استان را به سیستم‌های سرمایشی و وسایل موردنیاز مجهز کرد.

 وی افزود: با حمایت‌های صورت‌گرفته از ورزش در ۲ سال اخیر توانسته‌ایم بخشی از مطالبات جامعه ورزش و جوانان را مرتفع کنیم، هر چند با شرایط مطلوب فاصله داریم؛ ولی این تعداد تزریق به شهرستان‌ها مسبوق به سابقه نبوده است و تلاش می‌کنیم ادامه‌دار باشد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از