حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
تردد یک میلیون زائر از مرزهای خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان مطرح کرد:

تردد یک میلیون زائر از مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: از اول ماه صفر تا اکنون یک میلیون و ۹۷۵ هزار و ۷۰ زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد جولانژاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از اول ماه صفر تا دیروز «۱۸ ماه صفر» یک میلیون و ۹۷۵ هزار و ۷۰ زائر از پایانه‌های مرزی خوزستان تردد کرده‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۴۳۳ هزار و ۷۰۹ زائر از مرز شلمچه و ۵۴۱ هزار و ۳۶۱ زائر از مرز چذابه تردد کرده‌اند.
 
وی  افزود: در این مدت ۵۵۸ هزار و ۶۶۴ زائر ایرانی و ۲۷ هزار و ۹۷۲ زائر خارجی از مرز شلمچه و ۱۶۷ هزار و ۹۷ زائر ایرانی و ۸ هزار و ۴۰ زائر خارجی از مرز چذابه برای شرکت در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین وارد عراق شدند. همچنین ۷۵۳ هزار و ۶۸۴ زائر ایرانی و ۹۳ هزار و ۳۸۹ زائر خارجی از طریق مرز شلمچه و ۲۶۰ هزار و ۷۹۸ زائر ایرانی و ۱۰۵ هزار و ۴۲۶ زائر خارجی پس از زیارت حرم نورانی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق مرز چذابه وارد میهن اسلامی شدند.
 
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: همچنین دیروز ۱۵۱ هزار و ۳۷۲ تردد در پایانه‌های مرزی استان خوزستان به ثبت رسید که از این تعداد ۹۷ هزار و ۱۱۴ تردد از مرز شلمچه و ۵۴ هزار و ۲۵۸ تردد در مرز چذابه انجام شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از