حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرماندار ویژه خرمشهر مطرح کرد:

تردد ۲۵۰ هزار نفر از پایانه شلمچه

تردد ۲۵۰ هزار نفر از پایانه شلمچه

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۲۵۰ هزار تردد از پایانه شلمچه ثبت شده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مسعود خواست‌خدایی در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: خدمات‌رسانی به زائرین اربعین امسال از سومین روز ماه صفر با حضور وزیر کشور در مرز شلمچه به طور رسمی آغاز شد و مواکب مردم به پذیرایی از زائران پرداختند.

 وی افزود: برای تسهیل در تردد زائران و کاهش تأثیرات دما و نور مستقیم آفتاب، در مسیر تردد سایبان و مه‌پاش نصب شد، علاوه بر آن پنج اتاق سرد برای استراحت زائران در نظر گرفته شده است.

 فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به اختصاص ۴۸ گیت ورود و خروج گذرنامه برای زائران ایرانی و غیرایرانی ادامه داد: از ابتدای ماه محرم تاکنون، ۲۵۰ هزار تردد از پایانه شلمچه ثبت شده است.

 خواست‌خدایی بیان کرد: استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس، پنج درمانگاه و بیمارستان، همچنین فعالیت ۵۰ تیم شبانه‌روزی از جمله دیگر اقدامات و تمهیدات در مرز شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین است.

 وی افزود: ترافیک در روزهای منتهی به اربعین به‌شدت افزایش‌یافته و زائران به‌سرعت از مرز عبور می‌کنند. نیروهای انتظامی و مرزی به‌صورت مستمر در حال کنترل ترافیک و مدیریت صف‌ها هستند.

 خواست‌خدایی در پایان گفت: با اجرای این اقدامات، انتظار می‌رود که زائران بتوانند با کاهش زمان انتظار و افزایش سرعت تردد، به سفر معنوی خود بپردازند. همچنین، تأمین امنیت و ایجاد زیرساخت‌های مناسب نیز به‌راحتی هرچه بیشتر زائران کمک خواهد کرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از