حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل اداره راهداری و حمل‌ونقل خوزستان مطرح کرد:

تردد ۴۸۹ هزار زائر در مرزهای خوزستان

تردد ۴۸۹ هزار زائر در مرزهای خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان گفت: از شانزدهم تا بیست و چهارم مردادماه ۱۴۰۳، بیش از ۴۸۹ هزار زائر اربعین حسینی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه رفت و آمد داشتند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان؛ محمد جولانژاد در تشریح آمار رفت و آمد زائران از مرز‌های خوزستان اظهار کرد: از شانزدهم تا بیست و چهارم مردادماه ۱۴۰۳، مصادف با یکم تا نهم ماه صفر، ۴۸۹ هزار و ۷۹۰ زائر اربعین حسینی برای شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در دو مرز شلمچه و چذابه رفت و آمد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با بیان این که روز گذشته، ۲۴ مردادماه با ثبت ۱۱۴ هزار و ۴۷۸ رفت و آمد، بیشترین تعداد در ۱۰ روز اخیر را شاهد بودیم، افزود: در بازه زمانی یادشده خروج زائران ایرانی از دو مرز چذابه و شلمچه به عدد ۳۵۸ هزار و ۵۸۰ نفر و خروج زائران خارجی به عدد ۲۶ هزار و ۹۹۲ نفر رسید که نشان از رشد چشمگیر خروج زائران ایرانی به سمت کربلای معلی دارد.

براساس تقویم رسمی کشور، چهارم شهریور ۱۴۰۳، اربعین حسینی سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

استان خوزستان با دارا بودن دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه، هرسال شاهد رفت و آمد هزاران زائر برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از