حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان:

تشریح اقدامات راهداری در پایانه‌های مرزی خوزستان

تشریح اقدامات راهداری در پایانه‌های مرزی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال طرح راهداری و زیرساختی در پایانه‌های مرزی خوزستان اجرا شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد جولانژاد امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های انجام شده در دو پایانه مرزی شلمچه و چذابه و عملیات راهداری در استان اظهار کرد: ۳۰۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، نصب ۱۵ هزار علائم و تجهیزات ترافیکی، اجرای ۴ هزار کیلومتر خط‌کشی، نصب ۱۷ کیلومتر حفاظ بتنی و فلزی، احداث و بهسازی ۱۶ دستگاه ابنیه فنی، اجرای ۳۶ نقطه روشنایی نقطه‌ای و ۱۴ کیلومتر روشنایی طولی در محورهای منتهی به پایانه‌های مرزی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

وی افزود: علاوه بر طرح‌های راهداری، کار تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی استان نیز با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۳۰۲ میلیارد ریال به اجرا رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در حوزه تقویت زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی نیز کار نصب ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع سایبان ثابت، ۱۰ هزار مترمربع سایبان موقت، ۲۰ هزار مترمربع مه‌پاش، توسعه و مرمت ۳۲ چشمه سرویس بهداشتی، بهسازی و محوطه‌سازی ۱۵ هزار مترمربع فضای پایانه‌های مرزی، توسعه چهار سامانه هوشمند تصویری و تهیه اقلام تأسیسات برقی و مکانیکی اجرا شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از