حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
تشریح اقدامات سپاه در پایانه‌های مرزی خوزستان
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان مطرح کرد:

تشریح اقدامات سپاه در پایانه‌های مرزی خوزستان

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اقدامات این مجموعه را در اربعین امسال در دو پایانه مرزی چذابه و شلمچه تشریح کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار حسن شاهوار پور در گفتگوی رسانه‌ای پیرامون اقدامات صورت‌گرفته برای اربعین در دو مرز چذابه و شلمچه اظهار کرد: سپاه و مجموعه بسیج همان‌طور که در همه مأموریت‌ها در کنار مردم هستند، در ایام اربعین نیز خدمت‌رسانی ویژه‌ای انجام دادند.

وی افزود: در زمینه خدمت‌رسانی در توقفگاه خودروها، بسیجیان برای حفاظت فعال هستند، زیرا ظرفیت خودرویی بالا است و نزدیک به ۵۰ هزار خودرو در دو پایانه توقف کرده‌اند.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مراقبت و نظم‌دهی به مجموعه خودروهایی که در توقفگاه هستند ۲۴ ساعته از سوی گروه‌های بسیج سازندگی انجام می‌گیرد.

شاهوار پور در خصوص زیر ساخت و آسفالت توقفگاه خودروها بیان کرد: این اقدام به کمک شهرداری و مجموعه استانداری صورت پذیرفت و باتوجه‌به اینکه امسال عزم خوبی برای توسعه پارکینگ‌ها صورت گرفت و بسیج سازندگی در این جهت اقدامات خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: در چذابه بیش‌از ۳۰ هزار متر آسفالت انجام شده و سامانه مانیتورینگی نیز پیش‌بینی شده است که همه توقفگاه در رصد است و پایش تصویری می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان عنوان کرد: حمل امکانات از جمله آب و دیگر نیازمندی‌ها در هر دو پایانه به کمک سازمان عتبات‌عالیات و موکب‌داران و خودروهای سنگین در حال انجام است و شرکت‌های اتوبوس‌رانی سپاه در زمان‌های اوج تردد زوار کمک‌رسانی می‌کنند.
شاهوار پور گفت: بیش از ۲۱۵ سرویس بهداشتی در همه جای پایانه‌ها پیش‌بینی شده که بخشی از آن‌ها به‌صورت سیار است و به آن سوی مرز انتقال داده شدند.

 وی با اشاره به احداث بیش‌از ۱۰ هزار مترمربع سایبان توسط گروه‌های جهادی گفت: روند بازگشت زوار به‌ویژه اتباع خارجی از مرز چذابه تا روزهای بعد از اربعین نیز ادامه دارد و بسیجیان به آنان خدمات‌رسانی می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: اتوبوس‌هایی نیز برای حمل‌ونقل زوار اربعین در مرزهای خوزستان در نظر گرفته شده است و این عملیات تا بازگشت کامل زائران اربعین ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از