حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان اعلام کرد:

تعرض آشکار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان

تعرض آشکار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: انتظار آن است که امت اسلامی و نخبگان جهان اسلام با اعلام همبستگی با مسلمانان مظلوم آلمان با این رفتار ظالمانه دولت آلمان به تمدن اسلامی مقابله نمایند و واکنش جدی نشان دهند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله عباس کعبی در پی تعرض آشکار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان بیانیه‌ای صادر کرد: 

 متن بیانیه

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 الحمدلله رب‌العالمین و الصلاة و السلام

 علی رسول‌الله و آله الطهار

 لا سیما بقیه الله فی الارضین صلوات الله علیهم اجمعین

 تعرض آشکار به حقوق مذهبی مسلمانان آلمان و تعطیلی مراکز اسلامی امام علی علیه‌السلام و مراکز وابسته به آن دولت آلمان با بهانه‌های واهی و با تحریک رژیم صهیونیستی و در خدمت افراطی‌گرایی است و موجب نگرانی شدید وجدان‌های بیدار و انسان‌های آزاده است.

 مساجد در سرتاسر جهان به‌ویژه در اروپا نماد فرهنگ و تمدن اسلامی هستند و نویدبخش ایمان و امید می‌باشد همواره مساجد و مراکز اسلامی نماد دین، عقلانیت، معنویت، عدالت، پیشرفت و کرامت انسان‌ها بر پایه بندگی خدا هستند.

 چرا دولت آلمان به طور خشونت‌آمیز به مقدسات مسلمانان مظلوم و خیرخواه و پشتیبان صلح و عدالت تجاوز می‌کند؟

 «لِمَ تَصُدُّونَ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ» 

 چرا می‌خواهند انسان‌ها را از حضور در پایگاه نور و مرکز توحید و عدالت و کرامت انسان بازدارند؟

 این رفتار ضدانسانی و بر علیه حقوق بشر توسط دولت آلمان نشان اسلام‌ستیزی است و به طور قطع نتیجه معکوس می‌دهد انسان‌های آزادی‌خواه جهان به‌ویژه در آمریکا و اروپا تنفر شدید خود را از جنایات رژیم صهیونیستی و حضور و اظهارات جنایت‌کار جنگی و قصاب غزه نتانیاهوی مجرم در جمع حامیان شیطانی خود را اعلام نموده‌اند و رفتار دولت آلمان را در جهت تقویت جنایت‌کاران و دشمنان بشریت و دین و آزادی مذهبی می‌دانند.

 انتظار آن است که امت اسلامی و نخبگان جهان اسلام با اعلام همبستگی با مسلمانان مظلوم آلمان با این رفتار ظالمانه دولت آلمان به فرهنگ، تمدن اسلامی، مساجد و مراکز اسلامی مقابله نمایند و واکنش جدی نشان دهند.

 و لا حَولَ و لا قُوّةَ إلّاباللَّه العلیّ العظیم

 وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَییّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

 ۱۴۰۳/۰۵/۰۵

 عباس کعبی

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از