حالت تاریک
چهارشنبه, 25 مهر 1403
تلاش‌ها برای تسویه‌حساب با گندم‌کاران خوزستانی ادامه دارد
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:

تلاش‌ها برای تسویه‌حساب با گندم‌کاران خوزستانی ادامه دارد

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بیش از ۲۸ هزار میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران خوزستانی پرداخت شده و ۴۳ میلیارد تومان هنوز پرداخت نشده است.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ کوروش نوروزی عصر امروز دوشنبه در گفتگویی رسانه‌ای در خصوص کشت پاییزه استان خوزستان اظهار کرد: بر اساس میزان آبی که در اختیار سازمان آب و برق استان برای کشت پاییزه در نظر گرفته شده الگوی کشت را انجام دادیم.

 وی افزود: بر اساس اعلام وزارت جهاد کشاورزی قیمت تضمینی خرید محصول گندم ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان و محصول کلزا ۴۱ هزار تومان تعیین شده است.

 مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: با اشاره به اینکه کشت پاییزه محصولات با محوریت محصولات اساسی از جمله گندم، کلزا و جو بر اساس الگو و میزان آب تعیین شده از سوی سازمان آب و برق خوزستان در استان در حال انجام است، افزود: کشت پاییزه در سطح بیش از ۹۵۴ هزار هکتار در حال اجراست که از این میزان بیش از ۶۵۵ هزار هکتار کشت آبی و ۳۰۰ هزار هکتار کشت به‌صورت دیم است.

وی بیان کرد: در مجموع ۲۸ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از مطالبات گندم‌کاران استان پرداخت شده است و فقط ۴۳ میلیارد تومان از این مطالبات مانده است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از