حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
تندیس شهید جمهور در اهواز رونمایی شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تندیس شهید جمهور در اهواز رونمایی شد

شهردار اهواز گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، از تندیس رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی در اهواز رونمایی شد. تندیس این شهید بزرگوار به‌عنوان نمادی از ارادت و قدردانی نسبت به خدمات ایشان در عرصه جهاد و مقاومت معرفی شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز؛ رضا امینی در مراسم هفته دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس‌جمهور شهید اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی در سه سال ریاست‌جمهوری خود خالصانه به مردم این نظام اسلامی بخصوص خوزستان خدمت کرد و این کمترین کاری بود که می‌توانستیم برای ماندگاری نام و یاد این شهید گران‌قدر انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت این تندیس مبلغی کمتر از یک میلیارد تومان صرف شد، اما دشمنان و رسانه‌های معاند با بزرگ‌نمایی دروغ بزرگی را در زمینه اعتبار ساخت این تندیس مطرح کردند که جفای بزرگی به این شهید خدمت بود، افزود: هماهنگی‌های لازم نیز برای برخورد قضایی با ناشران اخبار دروغ و توهین‌آمیز به شخصیت‌های ارزشی دولت و نظام، انجام شده و بی شک این برخورد قاطع می‌تواند مانع چنین رفتارهای نادرستی شود.

شهردار اهواز گفت: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی از قبیل کلنگ‌زنی پارک شهدای خدمت در امتداد اتوبان مدرس، کلنگ‌زنی پارک ۱۸ هکتاری در شمال شرق کارون، رونمایی از یادمان شهدا در پارک جزیره و پارک گلستان و آیین تقدیر و ثبت تاریخ شفاهی خاطرات ۴۰ دانش‌آموز دوران دفاع مقدس که برای مستندسازی به میدان جنگ رفتند برگزار می‌شود.

در ادامه سردار میر عبدالرضا مرادحاجتی نیز در این مراسم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی مردی بود که خالصانه به ملت شریف ایران خدمت کرد و در دل مردم بخصوص مردم خوزستان جا گرفت و ساخت تندیس این شهید گران‌قدر مطالبه مردم بود که به همت شهرداری اهواز و منطقه ۲ این امر محقق شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: شهید آیت‌الله رئیسی مرد خدمت بود و بی شک حضور ایشان در رفع مشکلات کشور تأثیرگذار بود. بی شک نصب این تندیس همواره یاد و خاطره این شهید گران‌قدر را در دل مردم زنده نگه می‌دارد که جا دارد از تلاش‌های مجموعه شهرداری اهواز در خصوص این اقدام ارزشمند، قدردانی کنیم.

انتهای خبر/

 

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از