حالت تاریک
یکشنبه, 16 اردیبهشت 1403
استاندار خوزستان:

توسعه صنایع تبدیلی در خوزستان حمایت می‌شود

توسعه صنایع تبدیلی در خوزستان حمایت می‌شود

استاندار خوزستان گفت: توسعه صنایع جانبی و تبدیلی کشاورزی در این استان مورد تأکید و حمایت است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از هلدینگ صنایع تبدیلی رحمت تجارت دزفول، اظهار کرد: توسعه کشت قراردادی، ایجاد صنایع جانبی و تبدیلی و همچنین صادرات محصولات کشاورزی از جمله اولویت‌های خوزستان است.

وی خوزستان را استانی کشاورزی با ظرفیت‌های کم‌نظیر دانست و افزود: تمام ظرفیت‌های خوزستان برای کمک به کشاورزان و توسعه کشاورزی در این استان بسیج شده است.

استاندار خوزستان گفت: مأموریت مشترک تمام مجموعه‌های استان تلاش شبانه‌روزی برای تحقق شعار سال و جهش تولید در خوزستان است.

حسینی محراب با اشاره به بازدید خود از بخش‌های مختلف شرکت رحمت تجارت ادامه داد: کارهای بزرگ و امیدآفرینی پیرامون صنایع تبدیلی کشاورزی در این شرکت انجام شده است که می‌تواند از آن برای توسعه صنایع جانبی کشاورزی در خوزستان الگوگیری کرد.

استاندار خوزستان در سفر یک‌روزه خود و هیأت همراه به دزفول علاوه بر بازدید از تعدادی از طرح‌های عمرانی، کشاورزی و صنعتی این شهرستان بازدید از طرح‌های مسکن ملی و همچنین حضور در شورای اداری دزفول را در برنامه خود دارد.

 هلدینگ کشاورزی رحمت تجارت دزفول اواخر اسفندماه سال گذشته با حضور وزیر جهاد کشاورزی و دیگر مسئولان استانی و محلی بهره‌برداری و زمینه اشغال ۱۲۰ نفر فراهم شد و از ۲ هزار و ۴۰۰ کشاورز شمال خوزستان و استان‌های هم‌جوار حمایت می‌کند و ۱۵۰ واحد دامپروری سطح کشور نیز زیرپوشش این هلدینگ برای تأمین خوراک دام قرار دارند.

مجتمع کارخانه‌های هلدینگ رحمت تجارت در ۱۵ کیلومتری جنوب شهر دزفول و در محل چهارراه آوج این شهرستان با هدف پشتیبانی از کشاورزان شمال خوزستان، ارزآوری برای کشور و ایجاد اشتغال پایدار تأسیس شده است که فعالیت آزمایشی خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است.
انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از