حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
توقیف ۱۲ موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان مطرح کرد:

توقیف ۱۲ موتورسیکلت متخلف و پلاک مخدوش

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: در راستای مقابله با سرقت مأموران پلیس آگاهی ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دارای پلاک مخدوش را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حمیدرضا بهاروند پنج‌شنبه بیست و نهم شهریور در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای مقابله با سرقت و رضایتمندی شهروندان، طرح توقیف موتورسیکلت‌های پلاک مخدوش در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: در راستای اجرای این طرح مأموران پلیس آگاهی شهرستان ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و دارای پلاک مخدوش را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: پس از استعلام و بررسی توسط کارشناسان پلیس آگاهی از موتورسیکلت‌های متخلف توقیف شده ۶ دستگاه سرقتی بوده که در این رابطه دو نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 بهاروند بیان کرد: برابر ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، مخدوش کردن پلاک وسیله نقلیه برای فرد متخلف از ۶ ماه تا یک سال حبس را در پی دارد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از