حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
تولید رایگان فرم مدارس فرزندان زندانیان
در گفتگو با «رهیاب» مطرح شد؛

تولید رایگان فرم مدارس فرزندان زندانیان

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک گفت: با همکاری اتحادیه خیاطان شهرستان، لباس فرم مدارس برای دانش‌آموزانی که سرپرست آن‌ها در زندان به سر می‌بردند به‌صورت رایگان تولید می‌شود.

 امین سعادتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» از اندیمشک؛ اظهار کرد: با کمک اتحادیه خیاطان شهرستان لباس فرم مدارس فرزندان زندانیان اندیمشک به‌صورت رایگان تولید می‌شود.

 وی با اشاره با شناسایی خانواده‌های نیازمند که سرپرست آن‌ها در زندان است، افزود: با هماهنگی صورت‌گرفته با کانون حمایت از زندانیان، تعداد ۸۰ خانواده زندانیان شناسایی شده که تا قبل از شروع سال تحصیلی جدید لباس آن‌ها تأمین و به آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

 رئیس اداره صنعت معدن و تجارت اندیمشک گفت: هرساله از ۱۰ شهریور تا ۱۵ مهرماه با آغاز سال تحصیلی جدید طرح نظارتی با انجام گشت‌های ویژه بازرسی این اداره به‌صورت محسوس و نامحسوس و باهدف جلوگیری از کم‌فروشی و گران‌فروشی فروشگاه‌ها در سطح شهر فعال هست.

 سعادتی با اشاره به حضورت مستمر این گشت‌ها در فروشگاه‌های لوازم‌التحریر، سرویس‌های مدارس، لباس و کیف و کفش شهرستان، گفت: تمام عزم خود را جهت نظارت و بازرسی برای مبارزه با گران‌فروشی و کم‌فروشی و سودها نامتعارف و غیرمجاز در عمده و خرده‌فروش‌ها به کار خواهیم گرفت.

 وی در پایان بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کم یا گران‌فروشی فروشگاه‌های مربوط به خرید دانش‌آموزان در سال تحصیلی می‌توانند با شماره ۱۲۴ تماس تا بازرسان ما به‌صورت حضوری گزارش را رسیدگی و برخورد لازم را انجام دهند.

این تلاش‌ها نشان‌دهنده اهمیت حمایت از خانواده‌های زندانی و تلاش برای تأمین نیازهای اساسی فرزندان آن‌ها است. همچنین، تلاش‌های نظارتی برای مبارزه با کم‌فروشی و گران‌فروشی، نشان‌دهنده تلاش برای ایجاد محیطی سالم و عادلانه برای خریدوفروش است. شهروندان با همکاری در این تلاش‌ها، می‌توانند به ایجاد فضایی بهتر برای جامعه کمک کنند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از