حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون حمل‌ونقل راهداری خوزستان:

جابجایی رایگان زائرین به شلمچه و چذابه

جابجایی رایگان زائرین به شلمچه و چذابه

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: ۸ دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل رایگان زائرین از اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه فراهم شده است.

 فواد غزیعلی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان  در گفتگو با رهیاب اظهار کرد: با همکاری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌‌ای و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از هفتم شهریور به مدت چهار روز ۸ دستگاه اتوبوس در زمان‌های مشخص و به صورت رایگان، زائرین را از پایانه سیاحت در اهواز به مرزهای شلمچه و چذابه می‌رسانند.
 
وی افزود:  همه روزه تا دهم شهریورماه ۴ دستگاه اتوبوس از مبدا پایانه‌ سیاحت در ساعت‌های ۱۱،  ۱۸،  ۲۰، و ۲۲  به سمت مرز شلمچه و چهار دستگاه دیگر نیز در ساعت ۱۱، ۱۹، ۲۱ و ۲۳ به سمت مرز چذابه حرکت می‌کنند، علاوه بر آن زائرینی که قصد برگشت دارند نیز می‌توانند در همین ساعات از سرویس رایگان این اتوبوس‌ها استفاده نمایند.
 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خوزستان ادامه داد:  زائرینی که تمایل با استفاده از این اتوبوس‌ها برای تردد خود دارند می‌توانند با مراجعه به شرکت های مسافربری نسبت به تهیه بلیط اقدام کنند.

وی یادآور شد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین ناوگان برگشت زائران صورت گرفته است.

 پابان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از