حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
پیام نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها خصلت دشمن صهیونیستی است

جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها خصلت دشمن صهیونیستی است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان در پیام خود می‌نویسد: این خون‌ها، شهادت‌ها عادت و کرامت ما بوده و آن جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها خصلت دشمن صهیونیستی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد روز چهارشنبه در پیامی شهادت اسماعیل هنیه فرمانده و رهبر حماس را به خانواده ایشان، مردم مقاوم فلسطین، جبهه مقاومت و مقام معظم رهبری تسلیت عرض گفت.

 در این پیام آمده است:

 این خون‌ها، شهادت‌ها عادت و کرامت ما بوده و آن جنایت‌ها و وحشی‌گری‌ها خصلت دشمن صهیونیستی است.

 در دنیای بی‌قاعده و بی‌ارزشی زندگی می‌کنیم که حتی به ارزش‌های خود ساخته‌شان مثل حقوق بشر و آزادی هم احترام نمی‌گذارند و قوانین بین‌المللی را به هیچ انگاشته و به هیچ‌کس پاسخگو نیستند.

 متأسفانه میهمانمان را در سرزمین ما به شهادت رساندند و این داغ ما را مضاعف می‌کند. آنها می‌دانند که مهمان‌نوازی ایرانی‌ها نقطه قوتشان است و به همان نقطه قوت حمله می‌کنند.

 روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: دکتر اسماعیل هنیه رئیس‌دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرارگرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

 در اطلاعیه سپاه تأکید شد: علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 شهادت رهبر حماس با واکنش‌های و پیام‌های محکومیت از سوی مقامات فلسطینی و سایر مقامات مواجه بوده است: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت این ترور گفت ما این ترور را اقدامی بزدلانه و تحرکی خطرناک می‌دانیم و از همه مردممان می‌خواهیم در برابر اشغالگران اسرائیلی به وحدت، صبر و پایداری روی‌آورند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از