حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
امام‌جمعه موقت آبادان مطرح کرد:

جنایت صهیونیست‌ها ‌در تهران بی‌پاسخ نمی‌ماند

جنایت صهیونیست‌ها ‌در تهران بی‌پاسخ نمی‌ماند

امام‌جمعه موقت آبادان گفت: مطالبه مردمی در این بین بی‌ادبی صهیونیست‌ها خون‌خواهی است و بدون شک در زمان و مکان مناسب پاسخ محکمی به رژیم صهیونسیتی داده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام علی نجیبی در خطبه‌های نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر اظهار کرد: دشمن درصد است تا احساس امنیت ملی کشور را از بین ببرد و در کشور ایجاد ناامیدی و یاس کند.

وی با اشاره به عملیات وعده صادق توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه سپاه افزود: این عملیات موفق و دقیق افراد بی‌بصیرت داخل و دشمنان خارجی را ناامید کرد و امید را در کشور افزایش داد.

امام‌جمعه موقت آبادان گفت: مطالبه مردمی در این بین بی‌ادبی صهیونیست‌ها خون‌خواهی است و بدون شک در زمان و مکان مناسب پاسخ محکمی به رژیم صهیونسیتی داده خواهد شد.

وی یکی از عوامل حادثه عاشورا را بی‌بصیرتی خواص دانست و افزود: برخی در قیام امام حسین(ع) عافیت طلبی کردند.

امام جمعه موقت آبادان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب رئیس‌جمهور اظهار کرد: افرادی برای کابینه انتخاب شوند که به اصول انقلاب پایبند و از نیروهای کارآمد و جهادی باشند.

حجت الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در حسینیه ثارالله این شهر اظهار کرد: افرادی که با شاه، آمریکا و اسرائیل بودند با ایران نیستند و نباید به آنها فرصت اجرای ایده‌هایشان داده شود.

وی با بیان اینکه دولت در انتخاب وزرا و کابینه مراقب افراد نفوذی باشد، افزود: ملت ایران مصیبت‌های زیادی از این افراد متحمل شده است.

امام جمعه دزفول گفت: شهادت افرادی چون شهید حججی عاقبت حضور خط نفوذ، سکوت و تمکین در برابر آن است.

وی با اشاره به فجایعی که در زمان امام حسن مجتبی (ع) اتفاق افتاد، افزود: مقام معظم رهبری بارها سفارش کردند که دولتمردان مراقب جریان نفوذ باشند ولی در دوره‌ای عمل نشد.

حجت الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه دولت منتخب این هفته وزرا و کابینه خود را به مجلس معرفی می‌کند، گفت: دولت باید مراقب باشد زیرا ملت ما مصیبت‌های زیادی از خط نفوذ در دولت روحانی کشیده است.

قدردانی از مدال آوران المپیک

امام جمعه دزفول با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران کشورمان در المپیک فرانسه گفت: تیم المپیک کشورمان مدال‌های خوبی کسب کردند و نشان دادند جوانان کشورمان در هر صحنه‌ای غیرتمندانه حاضر شوند سربلند خواهند بود.

حجت الاسلام بهرام‌پور از ورزشکاران برومند کشورمان که توانستند با افتخار این مدال‌ها را کسب و دل ملت را شاد کنند قدردانی و اظهار امیدواری کرد این پیروزی‌ها تداوم یابد.

خبرنگاران و ورزشکاران حمایت شوند

امام جمعه دزفول هفته خبرنگار را نیز تبریک گفت و بیان کرد: خبرنگاران نشان دادند با تعهد می‌توانند گام‌های بزرگی برای نجات بشریت بردارند.
وی افزود: خبرنگاران تلاش می‌کنند حق را حتی به قیمت جانشان آشکار کنند همانگونه که حضرت رقیه (س) و حضرت زینب(س) چنین بودند.

انتهای خبر/

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از