حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
جوانان خوزستان باید به فکر پیشرفت استان باشند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

جوانان خوزستان باید به فکر پیشرفت استان باشند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دلسوزی جوانان و نوجوانان این استان، گفت: دانش‌آموزان به‌عنوان آینده‌سازان خوزستان، توجه ویژه‌ای به آبادانی و توسعه استان داشته باشند.

به گزارش شبکه  اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیت‌الله محسن حیدری روز یکشنبه در آیین نواختن زنگ بازگشایی مدارس خوزستان هم‌زمان با سراسر کشور که به‌صورت نمادین در دبیرستان رحیم‌زاده اهواز برگزار شد ضمن تبریک هفته وحدت اظهار کرد: تلاش و کار اگر با نام و برای خدا باشد قطعاً شاهد پیشرفت خواهیم بود.

 وی افزود: تفاوت بین حرکت در مسیر خدا و غیر خدا در نتایج و کارآمدی فعالیت‌ها جلوه پیدا می‌کند.

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جنگ تحمیلی، دانش‌آموزان و معلمان در جبهه جنگ نقش‌آفرینی کردند و این نشان‌دهنده حرکت در مسیر خدا است.

وی بیان کرد: خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور در تمام اقشار و طبقات، شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به کربلای ایران معروف شده است.

 آیت‌الله حیدری عنوان کرد: دانش‌آموزان همراه با انسانیت و مهر و محبت در کلاس‌های درس حاضر شوند و برای استان و کشور خود پرورش یابند.

 در ادامه این آیین عبدالله حبیبی با اشاره به رشد میانگین معدل استان در حوزه آموزش با تلاش جمعی اظهار کرد: بنابراین باید جهش در آموزش و معدل دانش‌آموزان خوزستان رخ دهد.

وی با بیان اینکه آموزش‌وپرورش با کنکور سنجیده نمی‌شود، افزود: با این وجود در کنکور امسال، رتبه‌های بالا و دورقمی و سه‌رقمی از استان ثبت شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان گفت: نمره در سطحی‌ترین نگاه باید مورد ارزیابی قرار گیرد و دانش‌آموز در مدرسه باهویت و ارزش‌های فرهنگ خود پرورش یابد.

وی با تأکید بر آشنایی دانش‌آموزان بافرهنگ شهادت و ایثار بیان کرد: کسب مهارت‌های زندگی و آشنایی بافرهنگ و اصول زندگی در مدارس حائز اهمیت است.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از