حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403

جوانان سرمایه‌های کشور هستند

جوانان سرمایه‌های کشور هستند

معاون وزیر ورزش و جوانان خوزستان گفت: تنها راه ساخت کشور، تکیه بر نیروی جوان و میدان دادن به آن‌ها است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ سینا کلهر در مراسم جشنواره جوانان برتر ایران زمین که شامگاه سه شنبه (۸ اسفندماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ما به این موضوع عادت کرده‌ایم که گویا باید همه چیز را برای جوان آماده کرد، اما حتی جوان موافق این امر نیست. اگر جوان مطالبه یا خواسته‌ای دارد به معنی این نیست که خانه، ماشین و زندگی آماده را به او تقدیم کنیم، بلکه جوان میدان، موقعیت، فرصت و عرصه عمل می‌خواهد  تا بتواند زندگی و آینده خود را بنا کند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی افزود: در این بیانیه آمده است ۴۰ سال اول انقلاب در این کشور را نیروی جوان بنا و طی کرد و ۴۰ سوال دوم را هم این جوان بنا و طی خواهد کرد؛ باید به این سند و توصیه وفادار باشیم. 

معاون وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه برای ساختن ایران و برای ایران ماندن ایران، هزاران نفر جان خود را فدا کرده‌اند، گفت: آینده ایران را جوان امروز می‌سازد. تمام تلاش دشمن برای این است که جوان را ناامید کند و بگوید در این سرزمین نه کسی جوان را می‌بیند و نه کسی به جوان میدان می‌دهد و در نتیجه وقتی جوان ناامید می‌شود و همه فکر و ذهنش مهاجرت از این کشور می‌شود، به معنی این است کشور آینده نخواهد داشت. اگر مسأله ما ایران و ساختن این کشور است، پس باید به نیروی جوان تکیه کنیم و به او میدان دهیم.

وی عنوان کرد: باید ببینیم چقدر در زندگی به جوانان اعتماد می‌کنیم و به آن‌ها فرصت می‌دهیم. اکنون انتخابات را در پیش رو داریم اما بین کسانی که وارد این صحنه می‌شوند، چقدر به جوانان فرصت می‌دهیم؟

کلهر با اشاره به جوانان با استعداد خوزستانی گفت:  باید جوانان را ببینیم و نسبت به آن‌ها دغدغه داشته باشیم. باید به جوانان فرصت داده شود تا یاد بگیرند. باید در به روی جوانان باز باشد و به آن‌ها اعتماد کنیم. ما باید دست این جوانان را ببوسیم تا کشور ساخته شود. هیچ چیزی جایگزین این جوان نخواهد شد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از