حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
شهید «مهدی سالمی»:

حجاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهید

حجاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهید

شهید مهدی سالمی در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: ای دوستان عزیز نماز جماعت و جلسات قرآن و مذهبی که در مسجد برگزار می‌شود را هرگز ترک نکنید و از تو خواهر گرامی انتظار دارم حجاب را سرلوحه‌ی زندگی خود قرار دهی.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید مهدی سالمی دهم خرداد ۱۳۴۳، در شهرستان دشت آزادگان به دنیا آمد. پدرش صبیح، در شبکه بهداشت و درمان کار می‌کرد و مادرش صدیره نام داشت. سال ۱۳۵۸ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. چهارم دی ۱۳۶۵، در جزیره مجنون عراق بر اثر اصابت ترکش به قلب، شهید شد. مزار او در شهرستان اهواز واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید مهدی سالمی: 

 درود بر پیامبر اسلام (ص)، سلام بر اهل‌بیت طهارت، سلام و درود بر منجی عالم بشریت، سلام و درود بر نایب بر حقش خمینی کبیر که ما را از ظلمت طاغوت رهانید و درود بر شهدای اسلام و رزمندگان.

 پیرو ولایت‌فقیه باشید

ملت قهرمان ایران از شما تقاضا دارم که همیشه پیرو رهبری و ولایت‌فقیه باشید و هیچ‌گاه پشت به روحانیت نکنید و از شما درخواست می‌کنم که کارهایتان بر اساس اسلام باشد.

 راه شهدا، همان راه امام حسین (ع) است

 و شما ای پدر و مادر عزیزم؛ از شما تقاضا دارم که مرا ببخشید و این را بدانید که اگر من به جبهه رفتم و شهید شدم این راه را با میل خودم انتخاب کرده‌ام؛ چون که می‌دانستم راه شهدا، همان راه سرخ شهادت یاران امام حسین (ع) است. از مادرم که سال‌های طولانی زحمت کشید و مرا بزرگ کرد و چه رنج‌ها که در این راه از من ندید، تشکر می‌کنم و امیدوارم که ای مادر مهربانم در رفتن من ناراحت و غمگین نباش که اگر من شهید شدم پیش خدا و پیامبر (ص) و امام حسین (ع) هستم و جای من در بهشت ان‌شاءالله خواهد بود.

 حجاب را سرلوحه زندگی خود قرار بدهید

 مادرم امیدوارم که صبور و بردبار و در خط امام و اسلام باشید و شما ای دوستان عزیز نماز جماعت و جلسات قرآن و مذهبی که در مسجد برگزار می‌شود را هرگز ترک نکنید و از تو خواهر گرامی انتظار دارم حجاب را سرلوحه زندگی خود قرار دهی. بار دیگر از تمامی خانواده و دوستانم طلب حلالیت و مغفرت می‌کنم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از