حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس اداره آتش‌نشانی ایذه مطرح کرد:

حریق زحمت کشاورزان را طمعه خود کرد

حریق زحمت کشاورزان را طمعه خود کرد

رئیس اداره آتش‌نشانی ایذه گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی در حاشیه شهر ایذه بیش از ۱۲۰ هکتار از محصول کشاورزی به خاکستر تبدیل شدند.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه؛ احسان احمدپور اظهار کرد: با توجه به سهل‌انگاری برخی از افراد و یا گاهی اقدامات عمدی آنها در ایجاد آتش‌سوزی در مزارع کشاورزی و یا علوفه خشک حاشیه جاده‌ها و مراتع و کشیده‌شدن آن به اراضی کشاورزی باعث شدید شدن فعالیت آتش‌نشانان شهرستان و آماده‌باش ۲۴ ساعته آنها شده است.

 وی افزود: با توجه به وقوع آتش‌سوزی عمدی در اراضی برداشت شده جاده پیان و زبانه‌کشیدن آن به سمت اراضی برداشت نشده با کمک جریان باد، طی تلاش صورت‌گرفته توسط آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه با وجود سوختن ۳۰ هکتار از کاه و کلش موجود، از سرایت شعله‌های آتش به اراضی برداشت نشده مناطق هم‌جوار پیشگیری شد.

 رئیس اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایذه گفت: در پی وقوع آتش‌سوزی روز گذشته در اراضی برداشت نشده حاشیه شهر ایذه و اطراف روستاهای میانگران و حومه شرقی ایذه  بیش از ۱۲۰ هکتار از محصول کشاورزی و ثمره یک‌ساله زحمت کشاورزان به خاکستر تبدیل شد.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از