حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
دبیرکل جبهه پایداری:

حضور در انتخابات عامل هراس دشمنان است

حضور در انتخابات عامل هراس دشمنان است

دبیرکل جبهه پایداری گفت: حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور و عامل هراس دشمنان است البته باید فردی را انتخاب کرد که همچون شهید رئیسی ولایت‌مدار بوده و به خواسته‌های حضرت آقا به‌عنوان قوانین بالادستی نگاه کند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی آقاتهرانی روز چهارشنبه در مراسم اربعین شهدای خدمت در مسجد ارشاد اهواز اظهار کرد: جمهوریت و اسلامیت ۲ پایه بسیار مهم نظام است که باید آنها را حفظ کرده و اجازه ندهیم این ۲ پایه متزلزل شود.

 وی با بیان اینکه جمهوریت بدون انتخابات حاصل نخواهد شد افزود: به فرمان امام راحل، ۴۷ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات برگزار شد و تمامی کشور در صحنه حاضر شدند که اتفاق بسیار بزرگی بود.

 دبیرکل جبهه پایداری گفت: باگذشت ۴۶ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تقریباً هر یک سال و نیم، یک انتخابات برگزار شد که در هیچ جای جهان این موضوع انجام نمی‌شود.

 وی افزود: رئیس‌جمهور خوب، باید ویژگی‌هایی داشته باشد که شاخصه‌های آن را مقام معظم رهبری و حضرت امام (ره) بیان کرده‌اند و باید بر این اساس سنجیده شوند.

 آقاتهرانی با اشاره به اینکه شهید رئیسی یک بچه مسلمان و اسلام‌شناس واقعی بود و همین امر موجب موفقیت وی شد گفت: بی شک کاندیدایی موفق است که راه اسلام را در پیش گرفته و مطیع امر رهبری باشد.

 وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی کار را برای رئیس‌جمهور بعدی سخت کرد افزود: شهید رئیسی یک دشمن‌شناس خوب بود و شناخت خوبی از آمریکا و اروپا داشت. این شهید بزرگوار به‌خوبی می‌دانست که مهد تمدن در اسلام و مسلمانی است به همین دلیل هیچ‌گاه به آمریکایی‌ها باج نمی‌داد.
 دبیرکل جبهه پایداری گفت: برای یک انتخاب اصلح باید به نگرش و اعتقاد کاندیدا به اسلام توجه کرد همچنین باید بدانیم که اطرافیان آنها چه کسانی هستند.

 وی افزود: عملکرد برخی از مسئولان نباید به پای اسلام گذاشته شود همچنین نباید نسبت به اتفاقات و وقایع کشور از جمله انتخابات بی‌توجه بود؛ بلکه باید به پای صندوق‌های رأی رفت و به فرد اصلح رأی دهیم.

 آقاتهرانی گفت: حضور در انتخابات ضامن اقتدار کشور و عامل هراس دشمنان است البته باید فردی را انتخاب کرد که همچون شهید رئیسی ولایت‌مدار بوده و به خواسته‌های حضرت آقا به‌عنوان قوانین بالادستی نگاه کند.

 دبیرکل جبهه پایداری گفت: اگر آمریکایی‌ها برای یک ساعت، زورشان به این کشور می‌رسید از هیچ‌چیزی دریغ نمی‌کردند؛ لذا باید فرد شایسته را برگزید تا همچنان بر اقتدار این کشور اضافه شود.

 وی افزود: بی شک اگر هر یک از مسئولان، کار خود را به‌خوبی انجام دهند، مشکلات به‌مراتب کاهش‌یافته و به‌عنوان‌مثال همین شهر اهواز نمونه می‌شود.

«محمدباقر قالیباف»، «مصطفی پورمحمدی»، «سعید جلیلی»، «علیرضا زاکانی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تأیید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هستند.

 چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از