حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

حفظ نظام مستلزم حضور گسترده در انتخابات است

حفظ نظام مستلزم حضور گسترده در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: همه باید آگاه باشیم اکنون که به نزدیکی قله رسیده‌ایم مسیر سخت‌تر و حساس‌تر است و باید هوشمندانه در ادامه مسیر قدم برداریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امروز چهارشنبه در دومین همایش بانوان تأثیرگذار استان خوزستان با اشاره به اینکه برای راهیابی به هدف و رسیدن به قله سختی‌هایی همواره بر سر راه است، اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در میدان نبرد با سختی‌ها و خطرهای بسیاری مانند میدان مین، سیم‌خاردار و کانال‌های خوفناک مواجه می‌شدند و در این مسیر هم‌رزمان زیادی از آنان شهید می‌شدند تا بتوانند خط مقدم را فتح کنند و به هدف دست یابند.

وی با بیان اینکه هدف چیزی غیر از فایده است، افزود: آنگاه که ما به دفاع و حراست از مرزهای آبی و خاکی وطن می‌پردازیم هدف حفظ اسلام است؛ اما اکنون که سعی در بهبود وضع اقتصادی جامعه و معیشت مردم داریم هدف حفظ نظام است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه عده‌ای در میان میدان ایستاده‌اند و قصد دارند نظام اسلامی را به چالش بکشند، گفت: همه باید آگاه باشیم اکنون که به نزدیکی قله رسیده‌ایم مسیر سخت‌تر و حساس‌تر است و باید با آگاهی و هوشمندانه در ادامه مسیر قدم برداریم.

موسوی‌فرد با بیان اینکه عده‌ای می‌گویند چرا باید رأی دهیم، عنوان کرد: تفاوت دارد چه فردی رئیس دولت و مدیر اجرایی کشور باشد، آن کسی که تمام وقت خود را برای مردم و در خدمت مردم باشد و در نهایت در همین مسیر هم شهید شود یا کسی که اهمیتی برای معیشت و اقتصاد و مشکلات مردم قائل نباشد.

وی به بیان تفاوت‌های موجود در جامعه در زمان دولت یازدهم و دوازدهم و دولت شهید رئیسی پرداخت و گفت: در دولت سیزدهم میزان یارانه به ۱۰ برابر افزایش یافت، در دولت روحانی ۱۵ هزار کارخانه مثل ارج و هفت‌تپه تعطیل شدند که منجر بیکاری جوانان و آسیب‌های اجتماعی و مشکلات خانواده‌ها شد درحالی‌که در دولت شهید رئیسی ۱۰ هزار کارخانه به دستور ایشان به چرخه تولید بازگشت و کودکان زیر هفت سال در دولت سیزدهم بیمه و به طور رایگان درمان شدند.

خطیب جمعه اهواز پیرامون مسئله مسکن بیان کرد: در زمان دولت روحانی حتی یک مسکن ساخته نشد و به‌تبع آن کارگرانی بیکار و قیمت مسکن به‌صورت سرسام‌آور افزایش یافت؛ اما در دولت شهید رئیسی که وعده ۴ میلیون مسکن داده شد، در مدت کوتاه فعالیتشان ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار مسکن ساخته شد و در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت.

موسوی‌فرد خاطرنشان کرد: تقاضا دارم در فرصت باقی‌مانده اهتمام خود را در جهت تشویق مردم به حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی و تبیین شاخصه‌های نامزد اصلح داشته باشید.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از