حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
خدایا در این راه شهادت نصیبم کن
فرازی از وصیت‌نامه شهید «کشت مند شریفی»؛

خدایا در این راه شهادت نصیبم کن

شهید «کشت مند شریفی» در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: خداوندا تو را به حق سالار شهیدان سوگند می‌دهم که مرا از قافله شهیدان جا مگذار.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید «کشت مند شریفی» فرزند آقاجان پنجم شهریور ۱۳۴۴ در روستای جانجان از توابع شهرستان چرداول دیده به‌جهان گشود. وی تا مقطع دیپلم تحصیل کرده بود، هنگامی که کشور ما مورد تهاجم دشمن بعثی قرار گرفته بود به‌عنوان پاسدار در کمیته انقلاب اسلامی سابق لشکر ۷ تیپ قوامین در منطقه عملیاتی فاو به عنوان تک تیرانداز مشغول به خدمت شد و سرانجام در بیست‌ویکم شهریور ۱۳۶۵ در همین منطقه مورد اصابت ترکش دشمن قرار گرفت و از ناحیه گردن به شدت آسیب دید و به درجه رفیع شهادت نایل آمد مزار این شهید گرانقدر در گلزار شهدای جانجان قرار دارد.

متن مناجات و وصیت نامه شهید:

خدایا مرا یارى کن که روزى به‌عنوان شهید در انقلاب عظیم مردم ایران سهیم باشم. این را در زمانى مى‌نویسم که خون در رگ‌هاى بدنم به جوش آمده و خود را در مقابل خدایم تنها احساس مى‌کنم که بیش از پیش به یارى و نصرت او نیازمندم و تنها امیدم را او مى‌دانم و تنها او را مى‌جویم و بس ...

خداوندا تو را به حق سالار شهیدان سوگند می‌دهم که مرا از قافله شهیدان جا مگذار و هم اکنون که راهى جبهه‌هاى نور علیه ظلمت می‌شوم از تو مى‌خواهم که بر دشمن پیروز شویم و در این راه شهادت نصیبم گردد.

و اما اى مادر عزیزم حلالم کن و مرا ببخشاى که تو را بسیار زحمت دادم و برایم دعا کن که بسیار محتاج دعایم و بر مرگم گریه و زارى مکن که مرگ حق است و شهادت در راه معشوق افتخارى است که نصیب هرکس نمى‌گردد.

بر مرگم عزادارى نکنید که عزادارى و سیاه‌پوشیدن سزاوار مولایم حسین (ع) است که درس شهادت و آزادگى را از آن بزرگوار آموخته‌ایم. اما اى پدر و اى برادرانم، چون کوه استوار باشید و اگر در راه خدا شهید شدم صبور باشید و کوله بارم را بر دوش بگیرید و بقیه راهم را ادامه دهید و اى خویشاوندان، مطیع و رهرو امام باشید و ادامه دهنده راه او باشید تا در این راه به شهادت برسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از