حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند:

خدمات‌دهی به زائران اربعین افتخار است

خدمات‌دهی به زائران اربعین افتخار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: همه تلاش‌ها برای انجام فعالیت‌ها و کارهای زیرساختی برای تسهیل پیاده‌روی زائران اربعین است و همه امور طبق زمان‌بندی و به‌موقع انجام خواهد گرفت.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی زارعی امروز یکشنبه در نشست ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: به دلیل گرمای هوا، تدابیر لازم برای سرعت دهی در ارائه خدمات به‌منظور تردد هرچه راحت‌تر زائران اربعین در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همه تلاش‌ها برای انجام فعالیت‌ها و کارهای زیرساختی برای تسهیل پیاده‌روی زائران اربعین است و همه امور طبق زمان‌بندی و به‌موقع انجام خواهد گرفت.

رئیس ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند باتوجه‌به شرایط آب‌وهوایی و همه‌گیری بیماری‌های فصلی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری در بین زوار چاره‌اندیشی بهداشتی و درمانی مورد نیاز نظیر ایجاد اتاق‌های سرد، استقرار اورژانس، بیمارستان و آتش‌نشانی در کنار بهسازی و ایجاد سرویس‌های بهداشتی و زیرساخت‌های مورد نیاز به شکل ویژه اعمال شود.

زارعی خدمات‌دهی به زائران اربعین را یک افتخار برای سازمان منطقه آزاد اروند دانست و بیان کرد: در ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند ضمن رعایت همه قواعد قانونی برای هزینه‌کردها، باید تمام تلاش و کوشش برای صرفه‌جویی و همچنین هزینه‌های صحیح و ماندگار برای سال‌های آینده انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از