حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
فرمانده‌کل انتظامی کشور مطرح کرد:

خدمات‌رسانی پلیس تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد

خدمات‌رسانی پلیس تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد

فرمانده‌کل انتظامی کشور خدمات‌رسانی پلیس با بیان اینکه تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد گفت: مأموریت اربعین حسینی را به‌نوعی طاعت و عبادت خدا می‌دانم و این خدمت نوعی از خدمت عارفانه است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار احمدرضا رادان امروز جمعه در قرارگاه اربعین حسینی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که به‌صورت وبینار با مرزهای کشور برگزار شد، اظهار کرد: خدمت در اربعین حسینی از مرز عاشقانه با تسخیر و گره‌زدن دل به دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق زائر آن به مرز عارفانه می‌رسد.

وی افزود: خداوند متعال نور آسمان و زمین است که این نور در حضرت اباعبدالله الحسین و زینب (س) از عرش تا فرش تجلی پیدا می‌کند در چراغ راه و مایه هدایت می‌شود در حقیقت گره‌زدن از طریق اباعبدالله به حضرت باری‌تعالی است.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: گره‌زدن از طریق زائر به اباعبدالله و به مقصد حضرت باری‌تعالی در تاسوعا و عاشورا فراهم می‌شود و تبلور آن در اربعین است.

رادان بیان کرد: جنس اربعین حسینی شوق کعبه یعنی رسیدن به وصال حضرت حق است و پله رسیدن به کشتی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است پس این خدمت به زائران امام حسین گوارای وجودتان باشد .

وی عنوان کرد: تا بازگشت آخرین زائران تمام تمهیدات در نظر گرفته شده را باید بادقت اجرا کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از