حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
اقدامات دولت سیزدهم؛

خدمات عمرانی ماندگار شهید جمهور در خوزستان

خدمات عمرانی ماندگار شهید جمهور در خوزستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: تعداد ۶ هزار ۶۳۵ طرح عمرانی در استان از ابتدای دولت تا کنون اجرا و یا در مرحله عملیات اجرایی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمد خانچی امروز جمعه یازدهم خرداد در گردهمایی بخشداران خوزستان در محل ستاد بحران استانداری با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در خصوص شاخص‌های عملکردی سیدالشهدا خدمت به تلاش شبانه‌روزی ایشان برای خدمت به مردم اشاره کرد و اظهار کرد: مدیران دولت سیزدهم باید با الگوگیری از رئیس‌جمهور شهید تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی و پیشرفت آبادانی استان بکار گیرند و شبانه‌روزی در کنار مردم در راستای حل مشکلات آنها گام بردارد.

 وی در ادامه به نگاه ویژه رئیس‌جمهور شهید برای رفع مشکلات استان اشاره کرد و افزود: یکی از اقدامات محقق شده در دولت سیزدهم پیگیری پرداخت عوارض آلایندگی به استان اشاره کرد و افزود: تعداد ۶ هزار ۶۳۵ طرح عمرانی در استان از ابتدای دولت تا کنون اجرا و یا در مرحله عملیات اجرایی است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ادامه داد: از این میان تعداد ۳ هزار و ۱۰۱ طرح به بهره‌برداری رسیده است و می‌توان گفت که در تمامی روستاهای استان پروژه‌های عمرانی در دولت سیزدهم تعریف و اجر گردیده است.

 وی به تکمیل زیرساخت‌های عمرانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: برق‌رسانی به ۵۲ روستای فاقد برق، گازرسانی به ۲۴۳ روستا، پایدارسازی و آبرسانی به یک هزار و ۷۵۳ روستا از اقدامات دولت سیزدهم است.

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان بیان کرد: تحول در حوزه عمرانی و پیشرفت و آبادانی انجام شده در مدت سه سال باید برای جامعه روایت شود که این امر موجب امیدآفرینی در سطح جامعه خواهد شد.

 بر اساس این گزارش، شتاب‌گیری و بهره‌برداری از طرح آبرسانی غدیر و دوخطه کردن راه‌آهن اندیمشک به اهواز و بهره‌برداری از آن از جمله برکات سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان بود.

 یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و شخص رئیس‌جمهور شهید توجه به مناطق محروم بود که این موضوع در هشت سفر آیت‌الله رئیسی به خوزستان مشهود بود و توجه به محرومان و محرومیت‌زدایی از برنامه‌های مستمر دولت بود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از