حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
معاون اقتصادی استاندار مطرح کرد:

خوزستان آماده حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

خوزستان آماده حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴

معاون اقتصادی استانداری خوزستان با تأکید بر حضور حداکثری شرکت‌ها در نمایشگاه ایران اکسپو گفت: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های استان خواهد بود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان؛ محمد راضی جلالی در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت حضور استان خوزستان در نمایشگاه ایران اکسپو اظهار کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

 وی با عنوان اینکه در این نمایشگاه هیأت‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری بین‌المللی از سراسر جهان حضور خواهند یافت و شرکت‌های بزرگ نسبت به ارائه محصولات و توانمندی‌های خود اقدام خواهند کرد افزود: حضور در این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌های استان خواهد بود.

 معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه‌هایی با نام استان‌ها اختصاص یافته است، گفت: با حضور مدیران استانی، امکان مذاکره، تبادل نظر، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و ظرفیت‌های استان به‌منظور جذب سرمایه‌گذار و همچنین ارتباط با فعالین اقتصادی داخل و خارج کشور ایجاد خواهد شد.

 راضی جلالی عنوان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور در نمایشگاه سال جاری تعداد زیادی از وزاری صنعت، معدن و تجارت کشورهای دیگر نیز حضور پیدا خواهند کرد و به همین دلیل این نمایشگاه از اهمیت ویژه‌ای نسبت به نمایشگاه‌های سال‌های گذشته برخوردار خواهد بود.

 وی ادامه داد: جهت هماهنگی در راستای حضور قوی و گسترده استان در این نمایشگاه، نشستی با حضور دستگاه‌های مرتبط از جمله اتاق بازرگانی، صنعت و معدن، شرکت شهرک‌ها، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی شیلات و میراث‌فرهنگی برگزار شد.

 معاون اقتصادی استاندار علت انتخاب این دستگاه‌ها را محوری‌تر بودن این دستگاه‌ها دانست و گفت: یکی از وظایف اصلی که بر عهده استان است، ارائه محصولات و توانمندی‌های استان با تأکید بر زنجیره‌های ارزش منتخب استان در حوزه شیلات، محصولات کشاورزی و خرما است.

 راضی جلالی بیان کرد: کمیته اجرایی برگزاری نمایشگاه با حضور اعضا و نمایندگان دستگاه‌ها به‌زودی عملیاتی خواهد شد؛ محور اصلی برگزاری نمایشگاه اتاق بازرگانی، شیلات و جهاد کشاورزی استان است و دستگاه‌های دیگر به‌صورت پشتیبان فعالیت خواهند کرد و طی روزهای آتی نشست‌های تکمیلی جهت برنامه‌ریزی نحوه حضور و نحوه ارائه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان برگزار خواهد شد.

 وی به اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی، به شرکت‌های زیرمجموعه دارای توانمندی‌های صادراتی و پیگیری جهت مشارکت گسترده این شرکت‌ها در نمایشگاه، در قالب غرفه‌های تخصصی تأکید کرد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از