حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

خوزستان میزبان دانشجویان راهیان نور

خوزستان میزبان دانشجویان راهیان نور

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور گفت: ۱۲ هزار دانشجوی مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور در قالب اردو‌های «راهیان نور» به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ مهدی محمدی در جمع مسئولان بسیج دانشجویی مراکز استانی دانشگاه پیام نوربه خبرنگار ما گفت: حدود ۱۲ هزار دانشجوی مراکز و واحد‌های دانشگاه پیام نور در قالب اردو‌های راهیان نور به استان خوزستان در ماه‌های بهمن و اسفند امسال اعزام می‌شوند.

وی افزود: بودجه قابل توجهی برای اجرای اردو‌های راهیان نور دانشگاه پیام نور در نظر گرفته شده است و این اردو‌ها با همکاری بسیج دانشجویی در ماه‌های بهمن و اسفند برگزار خواهد شد.

محمدی ادامه داد: مسؤولان بسیج دانشجویی استان‌ها باید نسبت به شناسایی افراد و جانشین پروری و تربیت نیرو‌های متعهد بسیجی برای تداوم راه انقلاب، اهتمام ویژه داشته باشند.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اشاره به ضرورت انجام فعالیت‌های فرهنگی اضافه کرد: استان‌ها باید ۵ درصد از درآمد‌های غیرشهریه‌ای خود را به کار‌های فرهنگی و اجتماعی اختصاص داده و در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند و هیچ استانی نباید بودجه فرهنگی را در زمینه‌های دیگر هزینه کند.

وی افزود: برنامه اردو‌های راهیان غرب کشور نیز در دستور کار است و این مهم با همکاری دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.

محمدی افزود: مشکلاتی که در مسیر انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی وجود دارد باید بررسی و برطرف شود تا دانشجویان بدون دغدغه نسبت به اجرای امور فرهنگی اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از