حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
ائمه‌ جمعه استان خوزستان:

خونخواهی شهید هنیه قطعی است

خونخواهی شهید هنیه قطعی است

ائمه جمعه استان خوزستان با اشاره به اینکه آمریکا حامی و هم‌دست رژیم صهیونیستی در استمرار اشغالگری و نسل‌کشی فلسطینیان و ترور رهبران جبهه مقاومت است، تأکید کردند: خونخواهی شهید هنیه قطعی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ آیین عبادی - سیاسی نمازجمعه این هفته در شهرستان‌های سراسر استان خوزستان برگزار شد.

در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، ائمه جمعه مسائلی همچون تقوای الهی، خودسازی، بیان احادیث، روایات ائمه معصومین علیه‌السلام مطرح شد و در ادامه به جنایات رژیم منحوس اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه و همچنین ترور مسئول دفتر سیاسی حماس و تأکید بر پاسخ سخت ایران در ترور مهمان اشاره شد.

  امام‌جمعه اهواز: اسرائیل منتظر انتقام سخت باشد

  حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد اظهار کرد: به دنبال شهادت هنیه در خاک ایران، پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه باید مورد هدف قرار گیرد.

 وی با بیان اینکه وزیر دفاع آمریکا اخیراً بیان کرده که از اسرائیل در برابر هر نوع واکنشی دفاع می‌کنیم، افزود: رژیم صهیونیستی، ناموس دولت‌های غربی و استکبار جهانی بوده و هر جنایتی که انجام می‌دهد از طریق آمریکا، انگلیس و دیگر دولت‌های غربی حمایت می‌شود.

امام‌جمعه اهواز گفت: آمریکایی‌ها چراغ‌سبز به اسرائیل نشان دادند و همین امر موجب شد تا مهمانمان را به خاک و خون بکشند اما بدانند که سکوی پرتاب موشک‌های ما به سمت پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.

موسوی‌فرد ادامه داد: آمریکایی‌ها در رابطه با این ترور از اسرائیل حمایت نکردند، چرا که می‌دانند ایران انتقام سختی خواهد گرفت و از سویی دیگر جوانان آمریکایی بیان کردند که به بایدن متعهد به اسرائیل رأی نخواهند داد.

 وی عنوان کرد: هر زمان که مقام معظم رهبری مصلحت بدانند ما امت اسلامی آماده دفاع از قدس شریف و نابودی اسرائیل هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان به شاخصه‌های مسئولان و مدیران در دولت چهاردهم از نگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: دولت مردان باید امین، صادق، متعهد به جمهوری اسلامی باشند، همچنین امید به آینده داشته و متشرع و پاک‌دست باشد و منافع ملی برای آن‌ها مهم باشد.

 امام‌جمعه موقت شهرستان اندیمشک: راه مقاومت با خون شهدا آبیاری می‌شود

حجت‌الاسلام سید کمال موسوی اظهار کرد: شهید هنیه یکی از بزرگ‌مردان و آزادمردان جبهه مقاومت و رزمنده‌ای مجاهد و خستگی‌ناپذیر بود که در آخر مزد مجاهدت خود را گرفت.

وی با بیان اینکه امنیت، بزرگ‌ترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی بوده است افزود: دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت کشورمان است که موفق به این کار نخواهد بود.

امام‌جمعه اندیمشک گفت: بی‌شک انتقام جبهه مقاومت انتقام خون شهید هنیه و شهید شکر را خواهد گرفت و با استقامت بیشتری در مقابل استکبار تا نابودی کامل آن پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: دشمن صهیونیستی در محاسبات خود در تفکر این است با شهادت یک نفر راه مقاومت و گروه‌های مقاومت سست‌تر می‌شود، در حالی که راه مقاومت با خون شهد آبیاری شده و باقدرت بیشتر از قبل ادامه خواهد داشت.

 امام‌جمعه شهرستان دزفول: انتقام خون مهمان وظیفه ماست

حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود بهرام‌پور اظهار کرد: اسماعیل هنیه عمر خود را در راه خدمت به قدس عزیز و شریف و ملت فلسطین صرف کرد و خداوند پاداش این مجاهدت را با شهادت داد.

وی افزود: سفرهای متعدد اسماعیل هنیه به ایران اسلامی و دیدارهای پرتکرار با رهبر معظم انقلاب نشان از ولایت‌مداری این شهید عزیز است.

امام‌جمعه دزفول گفت: خط مقاومت امروز به برکت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به کل جهان گسترش یافته است و امروز مردم دنیا مدافع فلسطین شده‌اند.

بهرام‌پور بیان کرد: شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت نه‌تنها موجب نجات رژیم صهیونیستی نخواهد شد؛ بلکه این خون‌های پاک گریبان این رژیم جنایتکار و غاصب را خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تمام خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است، گفت: به سران جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن‌ها اعلام می‌کنیم برای خونخواهی از میهمان عزیز خود، منافع آمریکا و اسرائیل را در هر جای دنیا باشد به صلاح دید خودمان مورد حمله قرار خواهیم داد.

خطیب جمعه دزفول با بیان اینکه ملت بزرگ ایران سکوت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را جایز نمی‌دادند، عنوان کرد: شهادت فرماندهان و رهبران جبهه مقاومت به‌طورقطع نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را سرعت می‌بخشد.

امام‌جمعه شهرستان آبادان: رژیم صهیونسیتی با ترور شهید هنیه حکم نابودی خود را تأیید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت بزرگی شد و شهید هنیه را در خاک ایران ترور کردند و اکنون باید مجازات شود.

وی افزود: دشمن وقتی در میدان کم می‌آورد به ترور روی آورده؛ ولی این بار اشتباه آن‌ها هزینه سنگینی برای این رژیم جعلی به دنبال خواهد داشت.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن هرگز فکر نکند در جبهه حق خللی وارد می‌شود و شهادت، افزایش بصیرت امت اسلامی را در پی خواهد داشت.

غبیشاوی بیان کرد: شهید هنیه در کشور ما به شهادت رسید و قطعاً دشمن در انتظار پاسخ قاطع از سوی ایران باشد.

وی با بیان اینکه عمر رژیم جعلی صهیونیست روبه‌پایان است، عنوان کرد: اکنون صهیونسیت‌ها در سرزمین‌های اشغالی امنیت و آرامش ندارند.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمنان خیلی تلاش کردند مسلمانان را از هم دور کنند؛ ولی ریختن خون شهدا باعث وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود.

 

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از