حالت تاریک
جمعه, 27 مهر 1403
خون شهدا سبب پیروزی حق بر باطل است
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان؛

خون شهدا سبب پیروزی حق بر باطل است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: بی‌گمان خداوند خون مطهّر این عزیزان را در عالَم وجود سبب پیروزی جبهه حقّ و خِذلان و خواری جبهه باطل قرار خواهد داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی‌فرد در پیامی شهادت شهید مدافع حرم پاسدار مجید دیوانی را تبریک و تسلیت گفت و بیان کرد: بی‌گمان خداوند خون مطهّر این عزیزان را در عالَم وجود سبب پیروزی جبهه حقّ و خِذلان و خواری جبهه باطل قرار خواهد داد.

 متن کامل این پیام بدین شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
 مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
 
 شهادت برادر پاسدارِ مؤمن و شجاع خرمشهری مجید دیوانی را به خانواده محترمشان تسلیت و تبریک عرض می‌کنم؛ و از خداوند برای ایشان صبر و اجر و برای آن شهید عزیز علو درجات را طلب می‌کنم.
 
 بی‌گمان خداوند خون مطهّر این عزیزان را در عالَم وجود سبب پیروزی جبهه حقّ و خِذلان و خواری جبهه باطل قرار خواهد داد.
 
 خداوند وعده نصرت را بر پایه صبر و شکر ما محقق می‌سازد. پس ای مجاهدان راه حق، دین خداوند را با عزم و همّت خویش‌یاری کنید تا پروردگار عالم مجازات رژیم جنایت‌کار را به دستان توانا و قدرتمند شما محقق سازد: 
 
 قَاتِلُوهُمْ یُعَذِّبْهُمُ اللَّهُ بِأَیْدِیکُمْ وَیُخْزِهِمْ وَیَنْصُرْکُمْ عَلَیْهِمْ وَیَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مُؤْمِنِینَ
 و السلام علینا و علی عبادالله الصالحین
 
 سید محمد نبی موسوی‌فرد
 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از