حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
دانشجویان علوم پزشکی دزفول در مسابقات علمی درخشیدند
شانزدهمین دوره المپیاد علمی کشور؛

دانشجویان علوم پزشکی دزفول در مسابقات علمی درخشیدند

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در شانزدهمین دوره المپیاد علمی کشور موفق به کسب مدال برنز شد این دستاورد نه‌تنها برای دانشگاه بلکه برای کل استان خوزستان مایه افتخار است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ محمدامین بهمنش روز پنجشنبه در گفتگو رسانه‌ای اظهار کرد: تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حیطه کارآفرینی که زیر نظر کمیته توسعه آموزش مرکز مطالعات معاونت آموزشی (EDC) فعالیت می‌کند، در رقابت با ۶۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی کشور و بین ۶ هزار دانشجو، موفق به کسب رتبه سوم و دریافت مدال برنز شد.

 وی افزود: این تیم پیش از این در المپیاد پانزدهم سال گذشته نیز با کسب دیپلم افتخار و دریافت گرند فناوری معاونت آموزشی به مبلغ ۵ میلیارد ریال، موفقیت‌های قابل‌توجهی به دست آورده بود.

 معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: این گرند تنها به سه دانشگاه علوم پزشکی کشور تعلق‌گرفته است.

 وی بیان کرد: مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی این دانشگاه با محوریت کمیته استعدادهای درخشان و برگزاری نشست‌های مستمر، عقد قرارداد با اساتید مجرب، و تجهیز امکانات لازم، از زمان تأسیس دانشگاه تاکنون برای دستیابی به این موفقیت برنامه‌ریزی و اقدام کرده است.

معاون آموزش دانشگاه بر اهمیت کارآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: این موفقیت می‌تواند به ایجاد روحیه کارآفرینی در میان دانشجویان و فارغ‌التحصیلان کمک کند همچنین این دستاورد نه‌تنها برای دانشگاه بلکه برای کل استان خوزستان مایه افتخار است و امیدواریم که در آینده نیز شاهد موفقیت‌های بیشتری از سوی دانشجویان خود باشیم.

 تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول شامل محمدمهدی دهنوی، نگار حبیبی بهروز و امیرحسین فروز در اختتامیه این دوره مدال و لوح افتخار خود را دریافت کردند.

این المپیاد علمی که به‌عنوان یکی از معتبرترین رویدادهای علمی کشور شناخته می‌شود، فرصتی را برای دانشجویان فراهم می‌آورد تا توانایی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارند و با سایر دانشگاه‌ها رقابت کنند. کسب مدال برنز در این رقابت‌ها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌های دقیق تیم دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دزفول است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از